Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatreggad träning
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej Olle! På förstasidan kan man se sin och andras reggade träning idag och igår. Men det vore bra om den delades upp bättre så som du gjorde på piggis, så att det blir två boxar, en för igår och en för idag, som det är nu flyter de ihop och är svåra/jobb

Jag tänkte faktiskt på just det häromdagen.

Vad tycker ni andra?

Låter som ett bra förslag mer överskådligt. Håller med Anna!

Du kan ju ha samma innehåll, men dela upp i två boxar, så er man om ens lista varit mest aktiv idag eller igår 🙂

Japp, jag tycker också att det verkar bra.

Jag tycker inte det spelar någon som helst roll 🙂

Jag tycker inte heller det är intressant. Jag tycker inte funbeat behöver vara en exakt kopia av piggelin..

Stina - det handlar om överskådlighet, inget annat. Jag tycker den är förvirrande och jag använder faktiskt den - till skillnad fån er? 🙂 Jag och mina kompisar har koll på varandra.

Håller med om att det borde vara uppdelat på idag och igår.
En annan sak jag reagerat på är att min planerade träning syns där som genomförd träning innan jag ens bekräftat att den ÄR genomförd. Om jag sedan går in och raderar den för att den inte blev ge

Är det så att ni se eran tävlingskompisars träning för idag och igår?
Det skulle vara något, jag får upp annars de som reggade sin träning sist (alltid dagens) och personligen, kan jag lika gärna slippa det för något annat

Överst till vänster ser man sina träningskompisar precis som på piggis om än ihopsatt idag/igår. under det är det blandat med vad olika tränar, man ser aldrig sig själv där, inte kompisar heller så den funktionen är inte speciellt intressant för mig helle

12