Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatreggad träning
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag vill gärna ha den "nedre vänstra grejen" kvar, eftersom det är ett sätt att komma i kontakt med människor man inte visste fanns! =) Det blir ju lite av ett slumpmässigt urval (förutsatt att man tränar) och jag har klickat mig fram där många gånger! :-

Ja då finns ju de som använder den iaf!

Men eftersom startsidan är lite rörig och har så mkt grejer, kan man inte då flytta den till träning istället? då kan man läsa om sina egna mål opch slumpmässig träning hos andra osv. För jag gissar att många i li

En grej till Olle som kan vara en läfffixad bugg - när man reggar sin träning och klickar på den igen för att lägga till mer info eller nåt, så måste man än en gång välja aktivitet, vilket stör mig som ofta gör så här. Jag byter knappast aktivitet, jag ka

> Men eftersom startsidan är lite rörig och har så mkt grejer, kan man inte då flytta den till träning istället?

Det tycker inte jag eftersom man då missar en stor del av poängen med listan, nämligen att man av en ren slump hittar någon - annars kanske

ok, ska inte argumentera för en sak som är oviktig för mig men betyder nåt för andra! 😉

tycker det är bättre om det inte är slumpvis dock, utan senast reggade, för då ser man fler olika - tycker ofta det är samma personer som dyker upp nu, vissa ser man

12