Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!
Jag har sprungit barfota sedan 2012 och alltid saknat ett register över officiella lopptider för barfota- och sandallöpare. Därför skapade jag Top of Barefoot, en sida där visionen är att bygga just detta.
Springer du också barfota (helt barfota) el

Hej!
Kul med denna hemsida!
Jag sprang Brottbyrundans första upplaga av barfotaklassen 2011. 5 km på Brottbys härliga motionsspår. Jag var den enda som sprang helt barfota, de andra hade någon form av skydd för fötterna.
Jag vann damklassen på tiden 28:12

Du får skicka ner ett mail till Kenya och Etiopien och se om du hittar någon överman där. Du har hybris nu efter din världstid i Hamburg. Nästa vlogg skall bli spännande att höra.
Jag hörde att Macron nämnde det i sitt segertal nu på kvällen så helt klart

Va roligt Jenny! Jag såg att du registrerat dig. Tack!! Nu hoppas vi på fler tider från dig :-).

Du har väl inte avverkat några av din 26 maror i afrika? Kan inte du åka ner som ambassadör :-D? Sen känner du väl Macron så det var väl du som tipsade honom

Tack, Andreas!

Jag drog ju på mig en stressfraktur i vänster fot för 1,5 år sedan pga att främre fotvalvet var nedsjunket och att foten var svag, trots att jag tränat barfota och kört med "barfotaskor". Vi får se om jag lyckas komma igång med barfotalöpn