Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 16:53LOL
"fis under täcket" 😀
För jäkla bra!
LOL
"fis under täcket" 😀
För jäkla bra!
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 17:13😀
😀
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 18:00Can i have your stuff? 😀
Can i have your stuff? 😀
Quote from Panama B on 19 July 2010, 20:58Har funbeat drabbats av Stockholmssyndromet?!?! 🙂 Det finns därute som kan ha andra saker som är bra (H:)
Ni känns lite som Iphone användare som försvarar sin Iphone som något heligt och blir upphetsade då man i version 3 kan göra klipp och klistra mel
Har funbeat drabbats av Stockholmssyndromet?!?! 🙂 Det finns därute som kan ha andra saker som är bra (H:)
Ni känns lite som Iphone användare som försvarar sin Iphone som något heligt och blir upphetsade då man i version 3 kan göra klipp och klistra mel
Quote from Elias Engqvist on 19 July 2010, 21:03Hur menar du med "ni"? Är det alla andra och Magnus S. ?
Hur menar du med "ni"? Är det alla andra och Magnus S. ?
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 21:05Jag bor i Helsingborg så "Stockholmssyndromet" känns främmande, även om Janne är härifrån.
Jag bor i Helsingborg så "Stockholmssyndromet" känns främmande, även om Janne är härifrån.
Quote from Panama B on 19 July 2010, 21:10Jag surfade på Stockholmssyndromet och hittade denna SVT intervju som känns minst sagt udda
http://alturl.com/udjmz
Jag surfade på Stockholmssyndromet och hittade denna SVT intervju som känns minst sagt udda
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 21:11Är det inte "Norrmalmstorg-syndromet" du syftar till...??????
Stockholms-syndromet är en helt annan sak....ehe...tänk att denna lilla förstad till Månkarbo nu har fått en egen diagnos...otroligt..!!????
Är det inte "Norrmalmstorg-syndromet" du syftar till...??????
Stockholms-syndromet är en helt annan sak....ehe...tänk att denna lilla förstad till Månkarbo nu har fått en egen diagnos...otroligt..!!????
Quote from Elias Engqvist on 19 July 2010, 21:16Nä, det är samma sak!
Nä, det är samma sak!
Quote from Elias Engqvist on 19 July 2010, 21:17http://sv.wikipedia.org/wiki/Stockholmssyndromet