Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRegnkläder?
You need to log in to create posts and topics.

Ang Cyclecomponents-länkar:
Ibland (alltid) blir de extremt långa. Firefox grejar tyvärr inte dessa, fönstret blir jättebrett och man får scrolla i sidled.

Vad kan då en snäll forumskribent göra? Jo, man kan redigera länken, t ex ta bort alla xxx=000 i l

Du menar alltså att Peters länk skulle kunna ha sett ut så här istället och att man ändå hamnat på samma ställe?

http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel_zoom&artnr=ASSOS059-Lr&artgrp=093&visa=1-30&Sort=A.Beskr&Visn=Std

Jörgen - är den bra då? avskyr att köpa plagg som inte andas ordentligt. Köper hellre dyrt då.

Anna - Nja... Satsa på ett dyrare andasplagg, det är ju det du söker!
Vintertid har jag inget problem med "kondens" (fint ord för svett!).
Men till det priset kan man köpa och testa!

Per, du är så pedagogisk 😉

jag har everestregnkläder, de är fina men en storlke för stora.. det fladdrar för mkt för minnsmak, och även där tycker jag kondensen blir lite för stor, andningen är någorlunda men inte optimal. Så ska jag byta ska det vara till något bättre.

Men dina r

Kanske skulle börja sälja regnkläder efter effektutveckling eller ngt? Andas bäst vid x-y watt? 🙂
Man gör ett motionstest på vilket effektintervall man brukar ligga i under träning och köper jacka efter det?

ja, att man får testa dem som man kan testa skor på löplabb? 🙂

Cykla genom tvättunnlar?

Behövs inte, det räcker att åka till Gbg, där regnar det alltid på tvären 😉