Quote from Guest on 13 October 2010, 06:22Denna underbart vackra film från 25-manna i helgen är väl värd att kasta ett getöga på. Visst blir man sugen?
http://vimeo.com/channels/25manna
25-manna är en sk breddkavle (eller stafett), dvs olika sträckor springs av löpare i olika åldrar och av olik
Denna underbart vackra film från 25-manna i helgen är väl värd att kasta ett getöga på. Visst blir man sugen?
http://vimeo.com/channels/25manna
25-manna är en sk breddkavle (eller stafett), dvs olika sträckor springs av löpare i olika åldrar och av olik
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 06:32Bra filmat.
Lite trångt för filmaren vid starten.
Bra filmat.
Lite trångt för filmaren vid starten.
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 08:36Vilken löpfest och publikuppbackning!
Vilken var du?
Vilken löpfest och publikuppbackning!
Vilken var du?
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 09:13Mitt i bilden vid 1:13, mörkblå/vit tröja, svarta byxor. Lite hår. 😉 Nr 344.
Mitt i bilden vid 1:13, mörkblå/vit tröja, svarta byxor. Lite hår. 😉 Nr 344.
Quote from Lotta Lindström on 13 October 2010, 09:55Det är ju nästan så man blir sugen på att börja orientera. Härlig film! 🙂
Det är ju nästan så man blir sugen på att börja orientera. Härlig film! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 10:01Jadu Sara, det är väl bara att börja då? Eller varför inte hänga med några orienterare ut på långpass? Det brukar vara dags för sådant inom klubbarna nu när hösten och vintern börjar komma. Välj en dag med fint väder! (H)
Hälsar
"Orienteringsentusiasten"
Jadu Sara, det är väl bara att börja då? Eller varför inte hänga med några orienterare ut på långpass? Det brukar vara dags för sådant inom klubbarna nu när hösten och vintern börjar komma. Välj en dag med fint väder! (H)
Hälsar
"Orienteringsentusiasten"
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 10:07Sara: Mmmm, håller med! Förutom då att så vilse som jag troligen skulle vara i skogen skulle det bli mer stå still och se förvirrad ut en faktisk löpning... *skrattar åt mig själv*
Sara: Mmmm, håller med! Förutom då att så vilse som jag troligen skulle vara i skogen skulle det bli mer stå still och se förvirrad ut en faktisk löpning... *skrattar åt mig själv*
Quote from Lotta Lindström on 13 October 2010, 10:20Var faktiskt med i en orienteringstävling som skolan anordnade nån gång på stenåldern. Jag kom på 5e plats..... av 6 tävlande.... (H)
Var faktiskt med i en orienteringstävling som skolan anordnade nån gång på stenåldern. Jag kom på 5e plats..... av 6 tävlande.... (H)
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 10:25Tyvärr är det väl så att orientering i skolan ofta gör mer skada än nytta vad gäller intresset. För långa och för svåra banor är vanligt.
Tyvärr är det väl så att orientering i skolan ofta gör mer skada än nytta vad gäller intresset. För långa och för svåra banor är vanligt.
Quote from Lotta Lindström on 13 October 2010, 10:27Jag var nog en av få som älskade när det var orientering på jympan. Förstår inte varför jag aldrig började med orientering på riktigt då.
Jag var nog en av få som älskade när det var orientering på jympan. Förstår inte varför jag aldrig började med orientering på riktigt då.