Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningReklam: Löpning obanat
You need to log in to create posts and topics.

Gör som jag, börja när du är 35.

Åh, då har jag ju flera månader på mig 😀

Okej, jag var nog bara 34, fyllde några månader efter... 😉

Jag hamnade utanför kartan.... BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-ashamed001.gif

Skolorientering i gymnasiet var en höjdare. Vi delade upp kontrollerna på fyra man, sammanstrålade några hundra meter från mål för att kopiera varandras stämplar med en säkerhetsnål och kunde sedan lugnt promenera i mål, bland de första och utan tillstymm

Orienteringstränig har traditionellt börjat på stora stigar/vägar med korta banor och kontroller i korsningar, anpasat för barn. Jag funderar ibland på om man inte kunde börja i andra ändan, med att locka de löpvilliga/-kunniga med mycket löpning och lite

Härlig film! Speciellt runt 4:30 när det kommer löpare från alla håll för att stämpla. Orientering är kul men jag är dessvärre inte så duktig på det. Min syster fick all talang på den fronten. Hon sprang i det segrande laget 😀

Jag har också hamnat utanför kartan....trots att jag var aktiv orienterare(#). Oftast kommer man hem igen så det är bara att göra ett nytt försök:-)

Orientering är ett fantastiskt trevligt sätt att glömma bort att man löptränar. När jag var liten snitsla

Sk*tterräng är bra mental träning... 😉

Vill berömma JS & TH för ert synnerliggen goda lokalsinne! En annan märkte aldrig att kartan tagit slut 😉