Quote from Guest on 25 April 2016, 19:53Trots att jag har en automatiskt betalning till ett premiummedlemskap på Funbeat får jag se en massa reklam, som just nu till exempel. Det är inte första gången det händer. Jag kan förstå att det blir så när jag får ett nytt kort, men det är ju inte falle
Trots att jag har en automatiskt betalning till ett premiummedlemskap på Funbeat får jag se en massa reklam, som just nu till exempel. Det är inte första gången det händer. Jag kan förstå att det blir så när jag får ett nytt kort, men det är ju inte falle
Quote from Funbeat user on 25 April 2016, 20:03http://www.funbeat.se/myprofile/basicinfo.aspx
där skall du kunna slå av det...
http://www.funbeat.se/myprofile/basicinfo.aspx
där skall du kunna slå av det...
Quote from Funbeat user on 25 April 2016, 20:40Nej, den checkboxen har jag testat och den påstår att jag inte är premium-medlem... Jag tycker att det är lite konstigt att jag ska välja att bli premium-medlem när jag varit det i flera år redan och inte slutat att vara det.
Nej, den checkboxen har jag testat och den påstår att jag inte är premium-medlem... Jag tycker att det är lite konstigt att jag ska välja att bli premium-medlem när jag varit det i flera år redan och inte slutat att vara det.
Quote from Funbeat user on 25 April 2016, 20:44Nu dubbelkollade jag och jag har ett kort registrerat och det är rätt nummer. Senaste betalningen skedde 2016-03-23 och visst, vi är den 25:e april, så månadsperioden har gått ut. Frågan är varför den inte har dragit pengar för nästkommande period?
Nu dubbelkollade jag och jag har ett kort registrerat och det är rätt nummer. Senaste betalningen skedde 2016-03-23 och visst, vi är den 25:e april, så månadsperioden har gått ut. Frågan är varför den inte har dragit pengar för nästkommande period?
Quote from Funbeat user on 25 April 2016, 20:46Det hände mig också när jag var premium. Märkte att det var i samband med att medlemskapet förlängdes varje månad. Som om systemet inte riktigt hängde med i uppdateringen. Det löste sig alltid av sig självt efter någon dag.
Det hände mig också när jag var premium. Märkte att det var i samband med att medlemskapet förlängdes varje månad. Som om systemet inte riktigt hängde med i uppdateringen. Det löste sig alltid av sig självt efter någon dag.
Quote from Funbeat user on 25 April 2016, 20:51Ja, det är klart att man kan vänta in tills systemet börjar fatta ikapp. Samtidigt trodde jag att jag var den som betalade pengar till Funbeat i stället för annonsörerna? Nu blir det ju dubbelt betalt. Lite småfult tycker jag.
Ja, det är klart att man kan vänta in tills systemet börjar fatta ikapp. Samtidigt trodde jag att jag var den som betalade pengar till Funbeat i stället för annonsörerna? Nu blir det ju dubbelt betalt. Lite småfult tycker jag.
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2016, 10:30Du ska nog maila funbeat istf oss!
Du ska nog maila funbeat istf oss!
Quote from Funbeat user on 26 April 2016, 12:24support@funbeat.se
Större chans att du får hjälp på riktigt, såvida det inte bara var en ventilationstråd du ville skapa och det bara var meningen att lätta på irritationen lite.För vi andra är ju också bara vanliga användare och kan inte hjälpa dig med
Större chans att du får hjälp på riktigt, såvida det inte bara var en ventilationstråd du ville skapa och det bara var meningen att lätta på irritationen lite.För vi andra är ju också bara vanliga användare och kan inte hjälpa dig med
Quote from Funbeat user on 26 April 2016, 17:00Har för mig att Funbeat-utvecklare tidigare svarat i trådar, men så kanske det inte är. Mailar. Tack för ordet.
Har för mig att Funbeat-utvecklare tidigare svarat i trådar, men så kanske det inte är. Mailar. Tack för ordet.
Quote from Funbeat user on 26 April 2016, 17:51Det har hänt att de svarat även I forumet, men vill man vara säker och dessutom få ett snabbt svar och lösning bör man definitivt maila.
Det har hänt att de svarat även I forumet, men vill man vara säker och dessutom få ett snabbt svar och lösning bör man definitivt maila.