Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

De har strul med sin årliga förnya

Jag tror varje år få jag registrera mig om igen, fast kort information finns kvar.

Märkligt att inte jag märkt av det.

Nu när jag var på väg att faktiskt skicka ett mail till Funbeat-supporten står det på FAQ-sidan "Om du har letat på den här sidan men inte hittar svaret, testa också gärna att skriva in din fråga i gruppen Så fungerar FunBeat. Där finns många snabba och k

Jenny, jag hade gjort likadant som Du gjorde. Frågat här först, i all välmening. Eventuella spydiga kommentarer hade jag förbisett så det hoppas jag att Du också gör. Du gjorde helt rätt. 🙂

Hoppas det löser sig!

Så har vara kommentar hjälpte dig?

Om inte hoppas jag du har mailat Funbeat. Tror på FAQ de menar hur fungera site, din fråga handlade mer om betalning och det är en bug tyvärr enl mig men fungera bra för andra

Jag upplevde väl inte kommentarerna som så spydiga, utan mest sakliga. Varför starta en diskussionstråd när man inte är ute efter att diskutera saker? Men det står faktiskt svart på vitt att man ska vända sig här om man behöver hjälp, så då är väl forumet

Helt rätt Jenny, lite trist om saklighet misstas för spydighet så jag är glad att du förstår och tar det som det var menat 🙂
Tycker fortfarande att du ska maila, om du inte redan gjort det, de kanske inte känner till problemet med annonserna och det spe

Hoppas inte mitt svar uppfattades som spydigt, hade kanske lite bråttom och blev kortfattad.
I det här fallet är det ju dock ett uppenbart fel som ingen annan än Olle&Co (dvs funbeat-folket) kan fixa.
Skönt att det slutade komma annonser iaf!

Jag kan säga såhär: än så länge har jag fått: n-o-l-l svar på det mailet jag skickade, så det verkar inte finnas så stor chans att mailande ger så mycket respons/resultat.

jag tror site admins har haft en store problem då många nya trådar ang uppladdning av filer och import/export.

men jag håller tummarna att du få ett svar snart

annars är det bara att gå in och förnya ditt medlemskap själva eftersom den automat funktion

12