Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Trots att jag har en automatiskt betalning till ett premiummedlemskap på Funbeat får jag se en massa reklam, som just nu till exempel. Det är inte första gången det händer. Jag kan förstå att det blir så när jag får ett nytt kort, men det är ju inte falle

http://www.funbeat.se/myprofile/basicinfo.aspx

där skall du kunna slå av det...

Nej, den checkboxen har jag testat och den påstår att jag inte är premium-medlem... Jag tycker att det är lite konstigt att jag ska välja att bli premium-medlem när jag varit det i flera år redan och inte slutat att vara det.

Nu dubbelkollade jag och jag har ett kort registrerat och det är rätt nummer. Senaste betalningen skedde 2016-03-23 och visst, vi är den 25:e april, så månadsperioden har gått ut. Frågan är varför den inte har dragit pengar för nästkommande period?

Det hände mig också när jag var premium. Märkte att det var i samband med att medlemskapet förlängdes varje månad. Som om systemet inte riktigt hängde med i uppdateringen. Det löste sig alltid av sig självt efter någon dag.

Ja, det är klart att man kan vänta in tills systemet börjar fatta ikapp. Samtidigt trodde jag att jag var den som betalade pengar till Funbeat i stället för annonsörerna? Nu blir det ju dubbelt betalt. Lite småfult tycker jag.

Du ska nog maila funbeat istf oss!

support@funbeat.se

Större chans att du får hjälp på riktigt, såvida det inte bara var en ventilationstråd du ville skapa och det bara var meningen att lätta på irritationen lite.För vi andra är ju också bara vanliga användare och kan inte hjälpa dig med

Har för mig att Funbeat-utvecklare tidigare svarat i trådar, men så kanske det inte är. Mailar. Tack för ordet.

Det har hänt att de svarat även I forumet, men vill man vara säker och dessutom få ett snabbt svar och lösning bör man definitivt maila.

12