Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatReklam
You need to log in to create posts and topics.

Idag kommer det reklam på allt jag väljer att kolla på funbeat, vad är meningen ? Tänker inte bli betalande medlem...

Gick in på funbeat anonymt utan att ha loggat in mig: visas ingen reklam.

Sluta bry er, slutar på funbeat hellre än att jag betalar för

Snattar du på Ica också?

.

haha ?

Nej, snattar inte någonstans, och väljer reklamfria kanaler. (t-) kul jämförelse.

Vesa, om du inte vill bli betalande medlem och inte vill se reklamen hur hade du tänkt dig att utvecklingen av siten och all hårvara osv osv skall betalas?

Tror inte du snattar mjölk på ICA, tror du förväntar dig att jag skall köpa den åt dig bara...

Jag tror att Vesa syftar på att den feta helsidespopupen kommer upp vid varje sidbyte för tillfället under vissa förutsättningar.

Inte för att jag är någon gränssnittsguru men jag har jobbat nog mycket med det för att misstänka att det inte är ett önskvä

Jag håller med Mackan. Fetingen kom för ofta i morse.

Reklam i viss utsträckning är enligt mig OK för att finansiera driften av en hemsida, och därigenom kunna erbjuda tjänsten gratis för användaren. Går reklamen till överdrift så att det gå ut över användarupplevelsen kan det bli dyrt, genom att man tappar

Reklam i sig är en intäkt, men att använda det som en soppåse och försöka dränka mig i det innehållet är direkt störande, ska jag behöva betala för att slippa påtryckningen ?

Det tycktes väldigt styrt imorse, reklam på varenda ny sida. Jag har inget emot

Om det kommer en popup på varje sida så är det ju inte alls styrt och kontrollerat. Det är kontrollerat om det inte dyker upp på varenda sida.