Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatReklam
You need to log in to create posts and topics.

... eller klicka på ABP-ikonen om ni har den i menyraden, och välj "Avaktivera på denna webbplatsen"

Det var för lätt för att jag skulle hitta det 🙂

Olle: Adblocker används bara när ni eller annonsörerna har klantat er med någon reklam (popup visas ofta, 100% CPU-last eller annat dumt). Då är nog adblocker befogat tycker jag. Annars (oftast) är den av!

Och nu kommer Asics hemska feting upp över hela skärmen för varje sidbyte. *kilar någon annanstans*

Aj aj. Vi är ledsna, återigen. Ännu en gång hade vi glömt att sätta tak för en fullskärmsannons. Vi ska se till att det överhuvudtaget inte blir möjligt att lägga upp annonser på det sättet framöver.

Såg att det försvann ganska direkt efter att det uppkom.

Hur ofta är det meningen att den där fullskärmsannonsen skall poppa upp egentliegn? Ser den några gånger per dag. Börjar tröttna.

Magnus, den är satt till att visas max 1 ggr/dag. Men om du använder flera olika webbläsare (alternativt rensar cookies) så kan den dyka upp flera gånger.

Förr sa man "Ja tack".
Nu skall man säga "Nej tack" för av någon outgrundlig automatisk anledning så finns det. Därefter får man svar om hur att bli av med något man aldrig begärt.
I ca. trettinåtti steg. 🙂

Jag är stjärnmedlem. Pyttsan.
Dessutom Asics.