Quote from Elias Engqvist on 8 March 2014, 21:01Om det nu är så att det kommer upp nåt sånt alldeles för mycket så är det ju bra om du skriver det istället för nåt kryptiskt - det är inte alla som får reklam pga att de är betalande medlem.
Om det nu är så att det kommer upp nåt sånt alldeles för mycket så är det ju bra om du skriver det istället för nåt kryptiskt - det är inte alla som får reklam pga att de är betalande medlem.
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 21:37Reklamen här är huvudskälet till att jag slutat regga min träning på Funbeat. Kombinationen popupreklam och mobilbrowser är en riktig showstopper.
Reklamen här är huvudskälet till att jag slutat regga min träning på Funbeat. Kombinationen popupreklam och mobilbrowser är en riktig showstopper.
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 00:27Salomon City Trail-reklamen poppar upp vid så gott som varje sidbyte. Något måste vara trasigt i reklamhanteringen.
Salomon City Trail-reklamen poppar upp vid så gott som varje sidbyte. Något måste vara trasigt i reklamhanteringen.
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 00:31Också trött på CIty?????? trail.
Ha, ha.
Också trött på CIty?????? trail.
Ha, ha.
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 01:29Håller på att bli helt galen. Reklamen hoppar upp varje gång jag går vidare till nästa olästa diskussion 🙁
Håller på att bli helt galen. Reklamen hoppar upp varje gång jag går vidare till nästa olästa diskussion 🙁
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 08:20Tja, en person till här - samma City*****-reklam som ovan, vid varje sidbyte. Håller med: detta måste vara trasigt, det kan inte vara avsiktligt - om man nu faktiskt inte försöker bli av med folk...
Tja, en person till här - samma City*****-reklam som ovan, vid varje sidbyte. Håller med: detta måste vara trasigt, det kan inte vara avsiktligt - om man nu faktiskt inte försöker bli av med folk...
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 11:48Jag brukar ha min adblocker avaktiverad på funbeat för att stöda, men nu åker den på!
Jag brukar ha min adblocker avaktiverad på funbeat för att stöda, men nu åker den på!
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 12:54Vi mitt tidigare inlägg (ber om ursäkt Vesa) så var reklamen för mig några block till höger och enstaka kakor över hela skärmen, men sedan ovan inlägg har det blivit löjligt ju...
Jag var fram till sista februari en premium medlem o har sluppit reklamen
Vi mitt tidigare inlägg (ber om ursäkt Vesa) så var reklamen för mig några block till höger och enstaka kakor över hela skärmen, men sedan ovan inlägg har det blivit löjligt ju...
Jag var fram till sista februari en premium medlem o har sluppit reklamen
Quote from Funbeat user on 10 March 2014, 11:27Fullskärmsannonsen var felaktigt upplagd i vårt annonssystem. Den skulle självklart inte ha visats så ofta. Vi har rättat till detta nu.
Angående adblocker: Ni som använder dessa på FunBeat motverkar aktivt utvecklingen av sajten. Jag förslår att ni över
Fullskärmsannonsen var felaktigt upplagd i vårt annonssystem. Den skulle självklart inte ha visats så ofta. Vi har rättat till detta nu.
Angående adblocker: Ni som använder dessa på FunBeat motverkar aktivt utvecklingen av sajten. Jag förslår att ni över
Quote from Funbeat user on 10 March 2014, 12:24Härligt med en lyhörd sysop.
Adblock härmed avaktiverad för FunBeat!
Härligt med en lyhörd sysop.
Adblock härmed avaktiverad för FunBeat!