Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 12:13Grattis. Alltid roligt med butiker/leverantörer som gör det bästa för sina kunder. Det tjänar de på i längden. 🙂
Grattis. Alltid roligt med butiker/leverantörer som gör det bästa för sina kunder. Det tjänar de på i längden. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 12:27Yes, jag har inget agg alls mot dem och kommer säkert handla där fler gånger. 🙂
Yes, jag har inget agg alls mot dem och kommer säkert handla där fler gånger. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 12:29Du har ingen mormor att lämna sadeln till? Jag lämnar allt med fläckar/missfärgningar till min mormor och det kommer alltid tillbaka som om det var helt nytt....fråga mig inte hur hon gör, men effektiv är hon 🙂
Du har ingen mormor att lämna sadeln till? Jag lämnar allt med fläckar/missfärgningar till min mormor och det kommer alltid tillbaka som om det var helt nytt....fråga mig inte hur hon gör, men effektiv är hon 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 12:34Ahhh, hmm okej Sara, Jag ska komma ihåg det nästa gång och fråga Din mormor (min är tyvärr borta) 😀 (H)
(Den gamla sadeln behöll butiken för att skickas till leverantören av byxorna för analys)
Ahhh, hmm okej Sara, Jag ska komma ihåg det nästa gång och fråga Din mormor (min är tyvärr borta) 😀 (H)
(Den gamla sadeln behöll butiken för att skickas till leverantören av byxorna för analys)
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 21:30Får vi se ett foto på nya sadeln 😀
Får vi se ett foto på nya sadeln 😀
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:01Ha ha ha... okej (H)
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=3d5317e7623f490a8fbee37b8a2c65d6.jpg&Size=
Jag tog en svart denna gång 😉
Ha ha ha... okej (H)
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=3d5317e7623f490a8fbee37b8a2c65d6.jpg&Size=
Jag tog en svart denna gång 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:27Tycker jag ser en fläck...
Tycker jag ser en fläck...
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 23:31Attans då!
Attans då!
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 07:50Satsade du på vita byxor till den svarta sadel? 🙂
Satsade du på vita byxor till den svarta sadel? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 09:21Onej, här tar jag inga fler risker 😉
Onej, här tar jag inga fler risker 😉