Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 10:04Säg att du har varit dålig i magen om någon ser den.
Säg att du har varit dålig i magen om någon ser den.
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 10:07Ha ha ha... ja det kan man definivt tro när man ser den.. 😀
Ha ha ha... ja det kan man definivt tro när man ser den.. 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 10:29Läs reglerna, framförallt det sista alternativet till regel nr 8:
http://www.velominati.com/blog/the-rules/
Läs reglerna, framförallt det sista alternativet till regel nr 8:
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 10:46😀
Bäst att smyga ut med cykeln när det är mörkt med andra ord..
😀
Bäst att smyga ut med cykeln när det är mörkt med andra ord..
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 11:05@Daniel (t+)
vit sadel är som vita cykelbyxor....skitfult ( min åsikt) 🙂
@Daniel (t+)
vit sadel är som vita cykelbyxor....skitfult ( min åsikt) 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 14:33Den biten är ordnad nu.
Den biten är ordnad nu.
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 12:02Om jag tolkar dig rätt har du testat Yes, men inte Yes Power Spray (inte samma produkt). Jag skulle testa med Power Spray och en nagelborste, det har fungerat för mig.
Om jag tolkar dig rätt har du testat Yes, men inte Yes Power Spray (inte samma produkt). Jag skulle testa med Power Spray och en nagelborste, det har fungerat för mig.
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 15:10Nagelborste har jag filat mycket o länge med men det sitter bergfast. Jag hoppas på att få chans att besöka butiken som sålde byxorna, det är lite tricky med deras öppettider. De bör åtminstone ha en kommentar innan jag gör något mer.
Nagelborste har jag filat mycket o länge med men det sitter bergfast. Jag hoppas på att få chans att besöka butiken som sålde byxorna, det är lite tricky med deras öppettider. De bör åtminstone ha en kommentar innan jag gör något mer.
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 22:48Om man inte får bort färgen varför inte försöka färga in den igen med vit färg?
förutsatt att den är helt vit då kanske ? borde ju finns någon typ lagningsfärg/penna för skinsoffor mm risken är väl att du får vita byxor
Om man inte får bort färgen varför inte försöka färga in den igen med vit färg?
förutsatt att den är helt vit då kanske ? borde ju finns någon typ lagningsfärg/penna för skinsoffor mm risken är väl att du får vita byxor
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 23:21Per, är det inte läge att du lägger upp en bild på den numera berömda sadeln.
Per, är det inte läge att du lägger upp en bild på den numera berömda sadeln.