Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 10:58Jag kollade inte bruksanvisningen för dem faktiskt.
Jag kollade inte bruksanvisningen för dem faktiskt.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 10:58Var det inte konstläder?
Var det inte konstläder?
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 11:07Förmodligen.
Förmodligen.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 11:54Har för mig att en bekant provade med Vim på sin vita sadel. Kanske kan funka.
Har för mig att en bekant provade med Vim på sin vita sadel. Kanske kan funka.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 12:35Som sagt, det är förmodligen konstläder men jag tror ändå man ska vara försiktig med starka kemikalier på den som VIM. Så snart jag skaffat endera den där silkestvålen eller galltvål så får jag svar på om det funkar. Har även mailat butiken som sålde byxo
Som sagt, det är förmodligen konstläder men jag tror ändå man ska vara försiktig med starka kemikalier på den som VIM. Så snart jag skaffat endera den där silkestvålen eller galltvål så får jag svar på om det funkar. Har även mailat butiken som sålde byxo
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 15:30Icas våtservetter på barnhyllan fungerar att ta bort det mesta med!
Har själv tagit bort svarta oljefläckar från nya jeans mm med dem!
Icas våtservetter på barnhyllan fungerar att ta bort det mesta med!
Har själv tagit bort svarta oljefläckar från nya jeans mm med dem!
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 16:27Sådärja, nu har jag provat istort sett allt, men nej det är tydligt att byxorna färgat sadeln och inte bara smutsat ned den. Dvs det är inget som går att tvätta bort. Jag var till och med in i samspråk med en expedit i en skoaffär eftersom de borde stött
Sådärja, nu har jag provat istort sett allt, men nej det är tydligt att byxorna färgat sadeln och inte bara smutsat ned den. Dvs det är inget som går att tvätta bort. Jag var till och med in i samspråk med en expedit i en skoaffär eftersom de borde stött
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 16:48Dom säger att du har fördärvat sadeln med alla dessa olika preparat.
Dom säger att du har fördärvat sadeln med alla dessa olika preparat.
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 16:59Tja nu är det inte samma butik som sålde cykeln som där jag köpte byxorna och det är den senare jag kontaktat. Att byxorna färgar av sig utan den minsta förvarning kan väl knappast vara okej, eller?
Tja nu är det inte samma butik som sålde cykeln som där jag köpte byxorna och det är den senare jag kontaktat. Att byxorna färgar av sig utan den minsta förvarning kan väl knappast vara okej, eller?
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 17:48Synd att du inte provade VIM innan du fettade in sadeln.
Fettet gör det nog svårare att på bort färgen.
Synd att du inte provade VIM innan du fettade in sadeln.
Fettet gör det nog svårare att på bort färgen.