Quote from Rasmus Olsson on 15 April 2009, 11:22Så nu ska alla börja köpa blöjor?
men om nu de där våtservetterna "tar bort allt", hur bra är dom då för en len barnrumpa?
Så nu ska alla börja köpa blöjor?
men om nu de där våtservetterna "tar bort allt", hur bra är dom då för en len barnrumpa?
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 12:34Tror att svenska våtservetter är ganska harmlösa. Köpte våtservetter i Spaninen, de gick det att putsa bort gravrost med....
Tror att svenska våtservetter är ganska harmlösa. Köpte våtservetter i Spaninen, de gick det att putsa bort gravrost med....
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 13:00Intressant....spanska våtslippapper, blötta i förväg. Låter användbart. De ska jag kolla efter nästa gång jag är där.
Intressant....spanska våtslippapper, blötta i förväg. Låter användbart. De ska jag kolla efter nästa gång jag är där.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 13:02Hmm, hittar inga blöjor i min storlek... Fortsätter tvätta nog med vatten 🙂
Hmm, hittar inga blöjor i min storlek... Fortsätter tvätta nog med vatten 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 13:32Får man ha blöja under cykelbyxan ?
Får man ha blöja under cykelbyxan ?
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 13:35Blöjan sitter redan i cykelbyxan 🙂
Blöjan sitter redan i cykelbyxan 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 18:52så man får våtservetter om man köper cykelbyxor?
så man får våtservetter om man köper cykelbyxor?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 09:39🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 22:55Brorsan och jag blandade förr lika delar lacknafta och yes. Det blev en geleaktig sörja som var perfekt att tvätta oljiga och smutsiga händer med. Avslutade med vanlig tvål. Kanske inte så miljöanpassat i dagens läge, men effektivt.
Brorsan och jag blandade förr lika delar lacknafta och yes. Det blev en geleaktig sörja som var perfekt att tvätta oljiga och smutsiga händer med. Avslutade med vanlig tvål. Kanske inte så miljöanpassat i dagens läge, men effektivt.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 22:58Vanlig tvål och en Scotch-Brite funkar kanon och är miljövänligt när man ska få bort olja från händerna
Vanlig tvål och en Scotch-Brite funkar kanon och är miljövänligt när man ska få bort olja från händerna