Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hallå!
Finns det nån plats i bilen?

Är det någon som ska åka bil till Göteborg från Stockholm för att delta i Gbg-varvet och får jag lifta med i så fall?
Jag har inte själv körkort och inser att SJ-priserna inte passar min student-plånbok.
Det är mitt

"Sista minuten"-biljetter brukar ju inte vara så farligt dyra. Dock kanske de är svårare att få tag i just denna helgen? Jag tänkte försöka få tag i sista minuten till på fredagen. Borde nog gå.

Jo, jag har koll på sista minuten, men jag tror det kan bli knepigt att hitta just denna helg. Det är redan fullbokat på vissa avgångar.. Plus att jag inte tror att det kommer bli mycket billigare, SL har koll på att vi vill åka så de kan behålla ordinari

Då får jag väll ta uppvärmning till gbg 😉
Skämt åsido så har faktiskt inte funderat på det. På nått sätt borde det ju gå att få tag i en biljett?! Men jag skall åka dagen innan gbg-varvet så det kanske är större chans att hitta en biljett då? =)

Det finns en liten chans att jag tar min bil till Göteborg på fredag. Det hela hänger på om jag lyckas få en tid på bilprovningen så jag kan häva mitt körförbud.

Jag kan hålla läget uppdaterat tills dess att du, Emma, har hittat annan resmöjlighet.

På v

Emma>Kolla in Göteborgsvarvstråden. Vet inte om det fortfarande är aktuellt men "Totteman" annonserade efter samåkning där och var beredd att köra. Kan ju vara värt kolla upp...
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=723558&PageNumber=4

Hallå, Jag ska ta bil med sambon till Gbg på fredag. åker ca 15.00, kan erbjuda 2 platser, ja Emma och Hebbe ni va ju först :p

Hebbe har mitt nummer tror jag väl annars får du d igen. Emma, hör av dig om du är intresserad. 0735112196.

ha d

Jag ska springa och ska åka bil. Samåkning helst. Jag har plats för 5 personer inkl föraren=jag i så fall.

Vi får väl se hur och när samt vilka bilar det blir.

Jag startar kl 16, men vill åka tidigt från Stockholm.

EDIT, kl 13.48 11-05-16:

Jag åker a

Vi ska naturligtvis hem på söndagen igen, tid okänd men inte 08.00 🙂 Självklart så är de som åker med ner givna medresenärer tillbaka om de vill 🙂

Nu finns det en plats till då Hebbe inte åker med...

Så Emma + 1?

Ha d gött

Jag är intresserad av platsen till Göteborg. Däremot inte av platsen hem till Stockholm. Ni kanske i första hand skall välja någon som är intresserad av båda resorna.

Annars finns jag kontaktbar på 076-1441092.

Med vänlig hälsning,

12