Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 18:22Jag är också intresserad av enkel resa resa till Göteborg, helst på fredag. Dock har jag lite packning som jag behöver ha med eftersom jag flyttar från Stockholm i helgen. Därför kan jag inte åka med om bilen har för lite packningsutrymme. Jag kan nås på
Jag är också intresserad av enkel resa resa till Göteborg, helst på fredag. Dock har jag lite packning som jag behöver ha med eftersom jag flyttar från Stockholm i helgen. Därför kan jag inte åka med om bilen har för lite packningsutrymme. Jag kan nås på
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 19:07Jag har en kombi, Fårrrrd Focus.
Jag kan kanske åka på fredag kväll om jag kan slagga över natten någonstans utan kostnad.Jag är öppen för förslag. Fredag kväll...eller lördag morgon.
Vi får väl se vad som blir av det här.
Jag har en kombi, Fårrrrd Focus.
Jag kan kanske åka på fredag kväll om jag kan slagga över natten någonstans utan kostnad.
Jag är öppen för förslag. Fredag kväll...eller lördag morgon.
Vi får väl se vad som blir av det här.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 10:37Jag är intresserad av samåkning på lördagen till och från GBG-varvet. Jag bor i Norrköping, har körkort men saknar bil. Står på väntlista till en buss (inte så hoppfullt) och min starttid på varvet är 13.38. Vill tillbaka igen under kvällen.
Jag är intresserad av samåkning på lördagen till och från GBG-varvet. Jag bor i Norrköping, har körkort men saknar bil. Står på väntlista till en buss (inte så hoppfullt) och min starttid på varvet är 13.38. Vill tillbaka igen under kvällen.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 12:07Min bil är nu fullsatt.
Min bil är nu fullsatt.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 12:52En plats upptagen i bilen nu. Åker lördag morgon från Sthlm. Passerar kl 08 Norrköping, plockar upp en person. I Gbg före 12.
Har plats för 2 (3 lite trångt, men funkar) till.
Jag startar kl 16. Hemfärd lördag kväll.
En plats upptagen i bilen nu. Åker lördag morgon från Sthlm. Passerar kl 08 Norrköping, plockar upp en person. I Gbg före 12.
Har plats för 2 (3 lite trångt, men funkar) till.
Jag startar kl 16. Hemfärd lördag kväll.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:02Totteman: ring mig!
070-7169070! 🙂
Totteman: ring mig!
070-7169070! 🙂