Quote from Guest on 10 June 2007, 10:26Hejsan!
Körde tjejvättern igår, SÅ roligt!! Nu undrar jag bara om någon vet om det finns någonstans där man kan se resultatlistan för detta året? Jag vet att Bimboikers har resultatlistorna från 2004 och 2005 på sin hemsida... Vill ju veta hur jag ligger
Hejsan!
Körde tjejvättern igår, SÅ roligt!! Nu undrar jag bara om någon vet om det finns någonstans där man kan se resultatlistan för detta året? Jag vet att Bimboikers har resultatlistorna från 2004 och 2005 på sin hemsida... Vill ju veta hur jag ligger
Quote from Panama B on 10 June 2007, 10:36http://www.cyklavaettern.com/sub.aspx?id=95
Depå Antal
Start 4903
Godegård 4893
Borensberg 4863
Brutit 41
Mål 4862
http://www.cyklavaettern.com/sub.aspx?id=95
Depå Antal
Start 4903
Godegård 4893
Borensberg 4863
Brutit 41
Mål 4862
Quote from Funbeat user on 10 June 2007, 12:11Tack, den sidan har jag dock redan varit inne på... Jag menar mer en lista där man kan se vem som körde på den bästa tiden, vad det är för banrekord samt vart i mängden bland alla cyklande man kom. Jag vet att det inte är en tävling men för sin egen skul
Tack, den sidan har jag dock redan varit inne på... Jag menar mer en lista där man kan se vem som körde på den bästa tiden, vad det är för banrekord samt vart i mängden bland alla cyklande man kom. Jag vet att det inte är en tävling men för sin egen skul
Quote from Funbeat user on 10 June 2007, 12:19Ehm, ha ett vaaagt minne av att detta diskuterats, och såna listor ska inte publiceras pga att de eventuellt hetsar motionärerna att ta onödiga risker i trafiken, ungefär ...
Ehm, ha ett vaaagt minne av att detta diskuterats, och såna listor ska inte publiceras pga att de eventuellt hetsar motionärerna att ta onödiga risker i trafiken, ungefär ...
Quote from Funbeat user on 10 June 2007, 12:25ok... vad tråkigt... man kommer ju där man kommer liksom... bara kul att se. Typiskt Sverige på nå´t sätt...
ok... vad tråkigt... man kommer ju där man kommer liksom... bara kul att se. Typiskt Sverige på nå´t sätt...
Quote from Fredrik Närenfors on 10 June 2007, 17:15Listorna kommer, var lugn.
Fö har det med tillstånd att göra och inget annat. Alltså inget typiskt sverige här tack 🙂
Halvvättern tex kommer att gå som en motionstävling med resultatlista. Då kommer också helt andra krav att ställas på trafikövervakning
Listorna kommer, var lugn.
Fö har det med tillstånd att göra och inget annat. Alltså inget typiskt sverige här tack 🙂
Halvvättern tex kommer att gå som en motionstävling med resultatlista. Då kommer också helt andra krav att ställas på trafikövervakning
Quote from Funbeat user on 10 June 2007, 17:18Skönt at höra! eh läsa ...
Skönt at höra! eh läsa ...
Quote from Funbeat user on 10 June 2007, 18:59Ok men kommer det listor till Tjejvättern detta året också? Eller gäller det bara halvan? Det där med typiskt Sverige var ett skämt... 🙂 Förstår att man inte har pris, pallplats mm. men en liten lista kan man väl ha tycker jag. Roligt lopp är det i alla
Ok men kommer det listor till Tjejvättern detta året också? Eller gäller det bara halvan? Det där med typiskt Sverige var ett skämt... 🙂 Förstår att man inte har pris, pallplats mm. men en liten lista kan man väl ha tycker jag. Roligt lopp är det i alla
Quote from Funbeat user on 10 June 2007, 20:18Per E skrev:
Halvvättern tex kommer att gå som en motionstävling med resultatlistaDet var väl mening att Halvvättern skulle vara både motionstävling och ett traditionellt motionslopp med begränsat deltagande i motionstävlingen. Nu var det tydligen för d
Per E skrev:
Halvvättern tex kommer att gå som en motionstävling med resultatlista
Det var väl mening att Halvvättern skulle vara både motionstävling och ett traditionellt motionslopp med begränsat deltagande i motionstävlingen. Nu var det tydligen för d
Quote from Funbeat user on 13 June 2007, 10:24En högst kvalificerad gissning är att snabbaste tiden runt Tjejättern 2007 var 2.45. Gjort av en grupp Hofvettjejer som startade 08:18.
En högst kvalificerad gissning är att snabbaste tiden runt Tjejättern 2007 var 2.45. Gjort av en grupp Hofvettjejer som startade 08:18.