Quote from Funbeat user on 13 June 2007, 14:31Om det är så blir jag jätteglad för jag kom in på tiden 02.45 🙂
Om det är så blir jag jätteglad för jag kom in på tiden 02.45 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 13 June 2007, 15:12Det var inte illa Charlotte. Grattis (V)
Hittade du en fin klunga att åka med eller det är väl inte händelsevis så att du kört ensam på 2.45. I så fall hoppas jag du går med i en cykelklubb. Vi behöver dig 🙂 Även om du fått draghjälp av en klunga.
Det var inte illa Charlotte. Grattis (V)
Hittade du en fin klunga att åka med eller det är väl inte händelsevis så att du kört ensam på 2.45. I så fall hoppas jag du går med i en cykelklubb. Vi behöver dig 🙂 Även om du fått draghjälp av en klunga.
Quote from Funbeat user on 13 June 2007, 20:30ha ha, nä vi var faktiskt en liten klunga på tre personer. Två från Vallentuna och så jag. Jag köpte min racer i april och sedan dess har jag tränat och tränat, det är jättekul! Har varit på två träningar med Hovet men är inte medlem någonstans än... Tyck
ha ha, nä vi var faktiskt en liten klunga på tre personer. Två från Vallentuna och så jag. Jag köpte min racer i april och sedan dess har jag tränat och tränat, det är jättekul! Har varit på två träningar med Hovet men är inte medlem någonstans än... Tyck
Quote from Fredrik Närenfors on 13 June 2007, 21:51Hehe. Nu vet du ju att du klarar att hålla de bästa tjejernas tempo 🙂
Självklart ska du haka på våra träningar. Med den farten hänger du på de flesta grupper vi har.Var Susanna med? Vem var den tredje?
Hehe. Nu vet du ju att du klarar att hålla de bästa tjejernas tempo 🙂
Självklart ska du haka på våra träningar. Med den farten hänger du på de flesta grupper vi har.
Var Susanna med? Vem var den tredje?
Quote from Funbeat user on 13 June 2007, 21:52Charlotte: oroa dig inte 😉
Charlotte: oroa dig inte 😉
Quote from Funbeat user on 13 June 2007, 22:06Grattis till en fin tid Charlotte! Då borde ni varit bland de snabbaste.
Grattis till en fin tid Charlotte! Då borde ni varit bland de snabbaste.
Quote from Martin Trygg on 14 June 2007, 08:53Såhär säger Bimbobikers:
Banrekordet på Tjejvättern lyder på 2,33 och togs förra året av ett gäng tjejer från Fredrikshof (om ingen cyklade snabbare i år vill säga...). Vet inte vilka/vem som cyklade snabbast iår, vi cyklade in på 2,45 inklusive broöppni
Såhär säger Bimbobikers:
Banrekordet på Tjejvättern lyder på 2,33 och togs förra året av ett gäng tjejer från Fredrikshof (om ingen cyklade snabbare i år vill säga...). Vet inte vilka/vem som cyklade snabbast iår, vi cyklade in på 2,45 inklusive broöppni
Quote from Funbeat user on 14 June 2007, 10:47oj, nu har jag gjort er besvikna... kollade min tid igen... hade räknat fel... vi kom in på 02.49 men det var väl ganska bra ändå för att vara nybörjare eller? 😉 Får träna lite till och komma igen nästa år och slå rekordet då... grattis till ett bra lopp
oj, nu har jag gjort er besvikna... kollade min tid igen... hade räknat fel... vi kom in på 02.49 men det var väl ganska bra ändå för att vara nybörjare eller? 😉 Får träna lite till och komma igen nästa år och slå rekordet då... grattis till ett bra lopp
Quote from Funbeat user on 14 June 2007, 10:50Oj Per: Jag menar Susanna, vet inte vem det är (tydligt nog) 🙂 Jag cyklade med en tjej som heter Ronja och en som heter Jossan. Tror att 02.45 var den bästa tiden detta året. Någon som vet om det finns några bra cykelklubbar runt Båstad i Skåne föressten
Oj Per: Jag menar Susanna, vet inte vem det är (tydligt nog) 🙂 Jag cyklade med en tjej som heter Ronja och en som heter Jossan. Tror att 02.45 var den bästa tiden detta året. Någon som vet om det finns några bra cykelklubbar runt Båstad i Skåne föressten
Quote from Fredrik Närenfors on 14 June 2007, 21:23Susanna är från Vallerntuna. Det var därför jag frågade.
Men Jossan känner jag också.
2.49 är en precis lika god tid.
Susanna är från Vallerntuna. Det var därför jag frågade.
Men Jossan känner jag också.
2.49 är en precis lika god tid.