Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelResultatlista till Tjejvättern 20 …
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Charlotte 🙂 Inte illa pinkat av en debutant att komma på 14:e (EDIT:) bästa tid på första försöket (V)

inte 14de plats utan 14de bästa tid..

Ja ja... jag är ledsen för det där med vinna... menade inte så... jag vinner för mig själv förstår ni. Allt jag ställer upp i är en tävling i någon form för mig... men ok då. Nästa år ska jag komma på första PLATS 🙂 Får börja delta i några riktiga tävlin

Vilken tid kvärs för att ha 13de bästa?

Rent tekniskt skiljer man strikt på tävling och motionslopp inom landsvägcykel. Det finns dock ett mellanting, Gran Fondo, som mer är som en tävling för cykelmotionärer.

Roslagshösten är liksom Tjejvättern ett motionslopp (mycket trevligt sådant).

Grovt

Hm, på engelska, och inte cykel ... finns ordet "funrun" ... ? Motionslopp?

Pernilla: Tack för infon! Som du märker är jag rätt ny inom området... Har aldrig kört något lopp överhuvudtaget och blev bara så glad att det gick så bra. Är det någon som har något bra tips på roliga tävlingar för mig som är lite ny inom cykelvärlden?

Du har ju gjort ett kanonlopp och DET är inget att skämmas för!! Alla här inser ju förstås att det är en superprestation sen att man rör till det med tävling/lopp är ju sånt man kan lära sig att begripa sig på. Du är ju superduktig för att vara sån nybörj

Synd att SM-Tempot gick igår av många skäl, annars är det alltid roligt att tävla.

Tyvärr så är det inte resultaten som sitter fast i hjärnbarken utan det som hände innan start.

Det tar bort glädjen med cykel och sätter fokus på annat.

Det verkar vara

David, det är bra om du berättar vad du pratar om eller åtminstone skickar med en länk så att vi kan läsa om det.
Det hände en olycka innan start?
Kanske det här: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1105477,00.html