Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelResultatlista Tjejvättern
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet ju att det inte presenteras någon offentlig resultatlista för Tjejvättern, men att det ändå brukar florera sådana "hemmasnickrade" på nätet. Är det någon som vet om det finns någon för årets lopp? Eller är det någon som tycker att det är kul att f

Jag är också intresserad av att veta vilken placering man kan ha hamnat på! Hade jag haft samma tid förra året som jag fick i år hade jag varit topp 500 förra året... Skulle vara kul och se vart man har hamnat i år!

Någon som vet varför det inte finns officiell tidtagning? Det finns ju på vasaloppen, allehanda löpartävlingar o.dyl.
Kan det ha att göra med att det just är en cykeltävling och att man ju faktiskt rör sig ute i trafiken bland andra traffikanter, ickecykl

Det är ingen tävling.

Jag tycker att det är lite trist att de inte ens kan uppge på hemsidan vem som vann eller topp tre. Och nåt glatt om att nu är vi igång med årets lopp och tjejerna var snabbast.... Eller något. Sidan har inget nytt sen i fredags.

Edit. länken se Tjejvät

Håller med, skulle vara kul att veta hur man står sig till övriga tjejer!

De inofficiella listorna som dyker upp ibland görs nog helt enkelt genom ett skript som sparar ner resultatet för alla startnummer till ett excelark (sk screen-scraping).

Gör det till en tävling:-)

Tävling? Det ställer helt andra krav på säkerhetsarrangemang m.m. så det är inte säkert att det ens är möjligt även om arrangörerna skulle vilja (vilket de inte gör). Dessutom måste alla som startar vara med i en klubb och teckna licens bara för att nämna

Lös licens så kan du tävla på tävlingar.
Det är väl bättre att tävla på tävlingar än på motionslopp?