Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 21:36Som att sluta räkna målen i korpinnebandy mm.
edit: Skulle vara kul ändå!
Som att sluta räkna målen i korpinnebandy mm.
edit: Skulle vara kul ändå!
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 23:55SJälvklart är det en morot, eller till och med anledning till deltagande, om det är officiell tidtagning. Hur kul skulle till exempel Göteborgsvarvet, eller Kalmar järnman/järnkvinna, bli utan officiell tidtagning?
Jag har funderat på att köra tjejvätter
SJälvklart är det en morot, eller till och med anledning till deltagande, om det är officiell tidtagning. Hur kul skulle till exempel Göteborgsvarvet, eller Kalmar järnman/järnkvinna, bli utan officiell tidtagning?
Jag har funderat på att köra tjejvätter
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 07:54Titta vad jag hittat :
http://users.student.lth.se/c03cho/
Titta vad jag hittat :
http://users.student.lth.se/c03cho/
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 08:11Charlotta superbra. Jättekul att se, inte för att jag bryr mig om vad alla andra fick för vi kör efter olika mål och förutsättningar. Men jag är nöjd. Tack för listan 🙂
Vi ses väl i Motala nästa år?! 😀
Charlotta superbra. Jättekul att se, inte för att jag bryr mig om vad alla andra fick för vi kör efter olika mål och förutsättningar. Men jag är nöjd. Tack för listan 🙂
Vi ses väl i Motala nästa år?! 😀
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 09:31Tack Charlotta! Årets resultat måste ha lagts ut sedan igår för jag hittade den länken men då fanns bara förra årets resultat.
Och så måste jag få skryta lite... 🙂 Av ca 6000 deltagare så var det bara ca 140 som var snabbare än jag! (hv) 😉
Tack Charlotta! Årets resultat måste ha lagts ut sedan igår för jag hittade den länken men då fanns bara förra årets resultat.
Och så måste jag få skryta lite... 🙂 Av ca 6000 deltagare så var det bara ca 140 som var snabbare än jag! (hv) 😉
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 12:04Duktigt kör Lena!
Du kan inte jämföra löpning och cykel om du sätter på dig arrangörsglasögon. Löpning sker på avstängd yta utan farlig biltrafik.
Sen gäller det också, HUR vill man tävla? Pratar vi om att löpa/cykla så fort som möjligt eller gäller det
Duktigt kör Lena!
Du kan inte jämföra löpning och cykel om du sätter på dig arrangörsglasögon. Löpning sker på avstängd yta utan farlig biltrafik.
Sen gäller det också, HUR vill man tävla? Pratar vi om att löpa/cykla så fort som möjligt eller gäller det
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 16:34Mina väninnor fick broöppning strax innan mål, de var :@ när de kom i mål dvs inte glada.
Mina väninnor fick broöppning strax innan mål, de var :@ när de kom i mål dvs inte glada.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 17:46Jag råkade också ut för en broöppning precis innan mål. :@
Riktigt tråkigt att sådana yttre omständigheter ska påverka sluttiden, jag hade nog inte kommit under 4 h ändå, men en två, tre, fyra minuter extra blev det.
Jag råkade också ut för en broöppning precis innan mål. :@
Riktigt tråkigt att sådana yttre omständigheter ska påverka sluttiden, jag hade nog inte kommit under 4 h ändå, men en två, tre, fyra minuter extra blev det.
Quote from Lena O on 13 June 2011, 20:56Trist att ni är så uppskruvade över tiderna så att det förstör vad som borde vara en fantastisk upplevelse. (t-)
Trist att ni är så uppskruvade över tiderna så att det förstör vad som borde vara en fantastisk upplevelse. (t-)
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 21:01Jag körde för första gången i år och är annars väldigt tävlingsinriktad, men Tjejvättern var en sådan fantastisk upplevelse att tiden inte riktigt spelade någon roll! Visst är det självklart roligt med en bra tid som man är nöjd med, men det är ju inte hu
Jag körde för första gången i år och är annars väldigt tävlingsinriktad, men Tjejvättern var en sådan fantastisk upplevelse att tiden inte riktigt spelade någon roll! Visst är det självklart roligt med en bra tid som man är nöjd med, men det är ju inte hu