Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 21:02Alltså, jag är nöjd över min prestation ändå, men det kändes ändå snopet med ett oväntat stopp precis innan mål.
Och på det stora hela så hade jag jättekul, hade inga större förhoppningar eftersom jag sällan är cyklar nuförtiden, men jag satt på cykeln o
Alltså, jag är nöjd över min prestation ändå, men det kändes ändå snopet med ett oväntat stopp precis innan mål.
Och på det stora hela så hade jag jättekul, hade inga större förhoppningar eftersom jag sällan är cyklar nuförtiden, men jag satt på cykeln o
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 21:03Målfotot kan du se i shopen redan nu om du söker på ditt startnummer.
Målfotot kan du se i shopen redan nu om du söker på ditt startnummer.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 21:11Står bara att; "Inga matchande bilder hittades"
Så jag antar att dom inte har lagts ut ännu?! Eller lyckades jag missa att bli med på bild?!
Står bara att; "Inga matchande bilder hittades"
Så jag antar att dom inte har lagts ut ännu?! Eller lyckades jag missa att bli med på bild?!
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 21:23man kan söka på oidentifierade bilder på "mina sidor", om startnr. inte syns hamnar bilden där
man kan söka på oidentifierade bilder på "mina sidor", om startnr. inte syns hamnar bilden där
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 21:27Hittade mitt foto nyss. Fanns ju inte bland oidenifierade foton eftersom jag kryssade i på startbeviset att jag ville köpa det! (ibland är man smart...)
Hittade mitt foto nyss. Fanns ju inte bland oidenifierade foton eftersom jag kryssade i på startbeviset att jag ville köpa det! (ibland är man smart...)
Quote from Lena O on 14 June 2011, 09:53Marie: Absolut, och därmed ok för mig att tycker som jag vill också. 🙂
Marie: Absolut, och därmed ok för mig att tycker som jag vill också. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 09:55Jag är inte helt övertygad att jag kommer till Motala. Mitt mål för nästa år är Jubileumsmarathon och som jag känner nu vill jag aldrig mer sitta på en cykelsadel. AJ (#)!
😉
Jag är inte helt övertygad att jag kommer till Motala. Mitt mål för nästa år är Jubileumsmarathon och som jag känner nu vill jag aldrig mer sitta på en cykelsadel. AJ (#)!
😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:09Målfoto? Det var ju ingen tävling.
Edit: 😉
Målfoto? Det var ju ingen tävling.
Edit: 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:11?? Mål behöver inte betyda tävling. Tävling blir det bara om man ska komma först dit.
?? Mål behöver inte betyda tävling. Tävling blir det bara om man ska komma först dit.
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 14:54Intressant att så många är mot resultatlistor när det gäller Tjejvättern!?!
Dessa diskussioner har vi redan klarat av när det gäller Vätternrundan, dyker alla reaktionärer upp här i stället?
Intressant att så många är mot resultatlistor när det gäller Tjejvättern!?!
Dessa diskussioner har vi redan klarat av när det gäller Vätternrundan, dyker alla reaktionärer upp här i stället?