Quote from Guest on 1 February 2011, 22:01Funderar på att byta ut mina Ksyrium SL mot ett par Reynolds Assault. Någon som har någon erfarenhet av Reynolds hjul?
Funderar på att byta ut mina Ksyrium SL mot ett par Reynolds Assault. Någon som har någon erfarenhet av Reynolds hjul?
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 22:11har själv sneglat på dessa hjul... och hittade detta.. vilket gjorde dom mer intressanta.. men har inte fått ngn 1:a hand review från ngn med dom på hojjen
http://vimeo.com/7891404
har själv sneglat på dessa hjul... och hittade detta.. vilket gjorde dom mer intressanta.. men har inte fått ngn 1:a hand review från ngn med dom på hojjen
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 08:17Jag köpte ett par i december.
Då det fortfarande är vinter har jag inte kunnat prova dessa ute än, men de känns genuina styvare än mitt andra par, det man nu kan känna på en trainer.
De är iaf snygga på 🙂/Stefan
Jag köpte ett par i december.
Då det fortfarande är vinter har jag inte kunnat prova dessa ute än, men de känns genuina styvare än mitt andra par, det man nu kan känna på en trainer.
De är iaf snygga på 🙂
/Stefan
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 15:11http://www.roadbikereview.com/mfr/reynolds/wheelsets/PRD_418671_2490crx.aspx
http://www.roadbikereview.com/mfr/reynolds/wheelsets/PRD_418671_2490crx.aspx
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:12Verkar ju lovande, köpsuget börjar komma 🙂
Verkar ju lovande, köpsuget börjar komma 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:15Synd att dom har runda ekrar. Förstör lite av potentialen med dom fälgarna..
Synd att dom har runda ekrar. Förstör lite av potentialen med dom fälgarna..
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 09:11Niclas: Det är väl inte så stor skillnad på en rund eker jämfört med en platt (förutom formen)?
Eller är det det estetiska det tänker på då?/Stefan
Niclas: Det är väl inte så stor skillnad på en rund eker jämfört med en platt (förutom formen)?
Eller är det det estetiska det tänker på då?
/Stefan
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 09:14Luftmotstånd....
Luftmotstånd....
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 09:48Jag har funderat på detta med skillnaden i luftmotståndet. Det måste väl ändå vara marginell skillnad?
Knappast något man känner eller märker av?Tittar man på exempelvis DT Revolution, så är dessa 1,8-2,0 mm tjocka, men tittar man på DT Aero så är de 0,
Jag har funderat på detta med skillnaden i luftmotståndet. Det måste väl ändå vara marginell skillnad?
Knappast något man känner eller märker av?
Tittar man på exempelvis DT Revolution, så är dessa 1,8-2,0 mm tjocka, men tittar man på DT Aero så är de 0,
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 10:35Formen är viktigare än tjockleken, inom vissa gränser förstås.
Inget du förmodligen märker av till vardags eller om du kör mitt i en klunga men jag skulle aldrig använda dom till t.ex tempo-lopp där alla små detaljer spelar in för att göra cyklisten och
Formen är viktigare än tjockleken, inom vissa gränser förstås.
Inget du förmodligen märker av till vardags eller om du kör mitt i en klunga men jag skulle aldrig använda dom till t.ex tempo-lopp där alla små detaljer spelar in för att göra cyklisten och