Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 14:52Imorgon blir det premiär för mina 2010 Reynolds Assault. Visserligen blir det inomhus. Jag och polarna har hyrt en 200m inomhuslöparbana med doserade kurvor i 2 timmar. Detta blir ju inte alls som att cykla ute, men någotsånär uppfattning borde man väl få
Imorgon blir det premiär för mina 2010 Reynolds Assault. Visserligen blir det inomhus. Jag och polarna har hyrt en 200m inomhuslöparbana med doserade kurvor i 2 timmar. Detta blir ju inte alls som att cykla ute, men någotsånär uppfattning borde man väl få
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 00:11Själv åkte jag hela Giro Dolomito på 38mm tubhjul, fälgen no name från Kina och naven American Classic. Fälgarna klarade alla inbromsningar bra men bromsgummit gick åt. Första dagen kork belägg, nästa belägg var Italienska gröna klossar som smälte på fäl
Själv åkte jag hela Giro Dolomito på 38mm tubhjul, fälgen no name från Kina och naven American Classic. Fälgarna klarade alla inbromsningar bra men bromsgummit gick åt. Första dagen kork belägg, nästa belägg var Italienska gröna klossar som smälte på fäl