Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRide of Hope - Dag 1: Lund-Halmst …
You need to log in to create posts and topics.

Gary, undertecknad, Silva, Jon-Erik och Billy (kontaktperson från BCF), alla medlemmar här på Funbeat, arrangerar den 9-17 augusti i år tillsammans med cykelklubbar runt om i Sverige en nio dagar och ca 125 mil lång cykelstafett genom Sverige. Du kan delt

Wow! Vilket superbra initiativ (t+)

Tack, vi har hållt på med detta sedan julas, men äntligen har bitarna fallit så mycket på plats att deltagare kan anmäla sig och börja planera in eventet. 🙂

Det är lite långa distanser för mig men kämpa på ni!

Stina: Det finns inget som säga att man måste cykla hela distansen.
Du kan hoppa på mitt i och hoppa av igen där det känns bäst ...
viktigaste av allt (tycker jag) är att man delta på det sätt man kan, och bidra till en god sak! 🙂

Kan bara hålla med! Fantastiskt och viktigt lopp! (t+)

Helt underbart initiativ, har laggt till de 2 första etapperna till min träning och skicka vidare länken. 🙂

Kan bli lite svårt att få ledigt en vecka innan semestern för att cykla. 🙂

Gary: Det är väl bara det att ni cyklat ifrån mig innan vi hunnit av parkeringen från Maxi i Örebro 😉

Stina, antagligen kommer cykelklubben som har hand om det praktiska för dagen ha olika "startgrupper" (cyklister från klubben som funkar som gruppledare/vägvisare) så att både långsamma och snabba cyklister kan få hjälp att hitta och folk att cykla med.

Hemsidan verkar inte riiiktigt färdig än, jag får up en karta som envis fokuserar på Gdynia och södra Östersjön när jag klickar på fliken "Loppet" ...
Jättefin idé iaf!