Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRide of Hope - Dag 1: Lund-Halmst …
You need to log in to create posts and topics.

Linus ska du inte skriva hur långt etappen är? Hoppas ni når målet med insamlingen!

Vi jobbar på det Kalle, men den superexakta sträckningen är inte klar på alla etapper än. Ber att få återkomma!

Okej

Ah, det här ser ju intressant ut. Lägger till i kalendern 🙂

Anmält mig till en av etapperna nu (Linköping-Nyköping) men egentligen vill jag cykla mer!! Tycker det är ett SUPERBRA initiativ som jag ibland saknar här i gamla Svedala. Har sett att man ofta på kontinenten förenar nytta med nöje (dvs motion med ett bid

Också lagt in den iaf, kul at ha koll på när den blir av om inte annat; Frågade maken om han ville, men då får vi antingen ha barnvakt eller en cykelkärra 🙂

Först av allt måste jag premiera ett så fint initiativ (t+)

Funderar på att hänga med mellan Lund och Halmstad. Är det någon som vet hur lång den sträckan kommer bli? Är ju nybörjare på det här med cykel, så jag undrar ju lite om man kan hänga med i temp

Max 14 mil, antagligen något mindre (130 - 135 km skulle jag gissa).

Tror inte det spelar inte någon roll vilket tempo du har, du kan köra sträckan på 8 timmar om du känner för det. Meningen är att man ska cykla och ha roligt (och på det sättet naturligt

Jo, roligt ska det ju vara. Men kommer man inte försöka att hålla ihop i en grupp, eller blir det flera?

Det blir flera grupper, i olika hastighet. 🙂