Quote from Emma Sjöberg on 23 May 2008, 10:09STina.. om jag bara har möljighet att komma till örebro den dagen.. DÅÅÅÅ lovar jag att cykla med dej!! 😀
Om vi så bara snurrar runtrutn på parkeringen eller stan eller nåt! (L)
STina.. om jag bara har möljighet att komma till örebro den dagen.. DÅÅÅÅ lovar jag att cykla med dej!! 😀
Om vi så bara snurrar runtrutn på parkeringen eller stan eller nåt! (L)
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:11om du scrollar kartan lite så kommer bansträckningen fram
om du scrollar kartan lite så kommer bansträckningen fram
Quote from Jan Lundquist on 23 May 2008, 10:13Vad roligt Silva 🙂
Ni är så snälla allihopa (L)
Vad roligt Silva 🙂
Ni är så snälla allihopa (L)
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:15Jag har försökt och inget händer.
Jag har försökt och inget händer.
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:16Jag får upp kartan perfekt. Har Firefox.
Jag får upp kartan perfekt. Har Firefox.
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:18Ja gissar väl på min sega anslutning och trångt i datorn + IE ... 🙁
Får det iaf inte att funka.
Ja gissar väl på min sega anslutning och trångt i datorn + IE ... 🙁
Får det iaf inte att funka.
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:19Vilket underbart initiativ!!
Klart att detta ska in i planeringen...
jag kan ju hänga med fram till Hallandsåsen iallafall
🙂
Vilket underbart initiativ!!
Klart att detta ska in i planeringen...
jag kan ju hänga med fram till Hallandsåsen iallafall
🙂
Quote from Jan Lundquist on 23 May 2008, 10:22För mig funkar det i både IE och Firefox. Har du provat att dra i kartan? För jag hamnade också i något Östland första gången.
För mig funkar det i både IE och Firefox. Har du provat att dra i kartan? För jag hamnade också i något Östland första gången.
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:46Fråga kring multietapp-deltagande:
- Kommer det finnas någon stödfunktion för transport av kläder och sovattiraljer mellan etapperna...?
- Kommer det finnas något rekommenderat boende eller möjligthet att sova i någon skola för dom som kör flera etapper.
Fråga kring multietapp-deltagande:
- Kommer det finnas någon stödfunktion för transport av kläder och sovattiraljer mellan etapperna...?
- Kommer det finnas något rekommenderat boende eller möjligthet att sova i någon skola för dom som kör flera etapper.
Quote from Lena O on 23 May 2008, 11:26Just nu vill den kartan hamna just någonstans i Polen (de vill säkert vara med också) men vi (eller Linus) känner till problemet.
Stina: Jag säga som Silva fast jag SKA cykla alla dagar. Jag hänga med dig.Jonas: Vissa klubbar har gett ok att utnyttja si
Just nu vill den kartan hamna just någonstans i Polen (de vill säkert vara med också) men vi (eller Linus) känner till problemet.
Stina: Jag säga som Silva fast jag SKA cykla alla dagar. Jag hänga med dig.
Jonas: Vissa klubbar har gett ok att utnyttja si