Quote from Guest on 6 July 2009, 11:30Ride of Hope är ett 125 mil långt cykellopp mellan Lund och Stockholm. Du kan delta och på så sätt hjälpa till att stödja Barncancerfonden och bekämpningen av cancer.
Loppet startar i Lund den 1 augusti och ringlar sig genom Sverige och slutar till slut
Ride of Hope är ett 125 mil långt cykellopp mellan Lund och Stockholm. Du kan delta och på så sätt hjälpa till att stödja Barncancerfonden och bekämpningen av cancer.
Loppet startar i Lund den 1 augusti och ringlar sig genom Sverige och slutar till slut
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 11:40Etapp-beskrivning:
Etapp 2 startar i Halmstad, Slöinge, Hedberg mot Falkenberg och vidare till Varbergs Fästning och depå 2. Från Varberg följer vi Gamla Göteborgsvägen ända till Frillesås. Vidare in till Kungsbacka och depå två som är vid Kungsmässan. U
Etapp-beskrivning:
Etapp 2 startar i Halmstad, Slöinge, Hedberg mot Falkenberg och vidare till Varbergs Fästning och depå 2. Från Varberg följer vi Gamla Göteborgsvägen ända till Frillesås. Vidare in till Kungsbacka och depå två som är vid Kungsmässan. U
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 13:21Var är alla Göteborgare på cykel ?
11 st stycken får jag ihop om jag räknar positivt !!! Resten kommer från övriga Sverige...
Borde inte hemmaåkarna vara i majoritet på sin egen sträcka ??En Söndag med målgång i Gbg och garanterad sol 😉
200 kronor ra
Var är alla Göteborgare på cykel ?
11 st stycken får jag ihop om jag räknar positivt !!! Resten kommer från övriga Sverige...
Borde inte hemmaåkarna vara i majoritet på sin egen sträcka ??
En Söndag med målgång i Gbg och garanterad sol 😉
200 kronor ra
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 13:29Är väldigt sugen, ska kolla om jag kan komma loss 🙂
Är väldigt sugen, ska kolla om jag kan komma loss 🙂
Quote from ellen olsson on 14 July 2009, 13:49Göteborgarna är väl på konsert kvällen innan och behöver vila upp sig?
Göteborgarna är väl på konsert kvällen innan och behöver vila upp sig?
Quote from Fredric Lagerström on 14 July 2009, 14:46Ja, kul om du hängde på Christian!
Ja, kul om du hängde på Christian!
Quote from Bengt Askerfelt on 14 July 2009, 19:28Jag är på konsert kvällen innan och orkar cykla 🙂
Jag är på konsert kvällen innan och orkar cykla 🙂
Quote from Lena O on 14 July 2009, 23:39Är du Göteborgare då Jannike? 😉
Är du Göteborgare då Jannike? 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 07:58det låter jättekul! fast jag är väl inte hemma, förstås..
det låter jättekul! fast jag är väl inte hemma, förstås..
Quote from Bengt Askerfelt on 15 July 2009, 08:29Jag är tydligen Göteborgare för Ride of Hope i alla fall, fast jag skrev i att jag bor i en annan kommun (H)
Jag är tydligen Göteborgare för Ride of Hope i alla fall, fast jag skrev i att jag bor i en annan kommun (H)