Quote from Fredric Lagerström on 15 July 2009, 09:55Jag stavade mitt eget namn fel när jag gjorde anmälan. Fast det verkar osannorlikt
att jag gjorde samma stavfel tre ggr i rad. Enl Billy sker en automatöverföring från
anmälan till startlistorna. Måste varit fel på det tangentbord jag använde eller så ber
Jag stavade mitt eget namn fel när jag gjorde anmälan. Fast det verkar osannorlikt
att jag gjorde samma stavfel tre ggr i rad. Enl Billy sker en automatöverföring från
anmälan till startlistorna. Måste varit fel på det tangentbord jag använde eller så ber
Quote from Torbjörn Ohlsson on 15 July 2009, 11:31Lugn, vi kommer - jag är i alla fall alltid sketasen med att anmäla mig till grejor!
Lugn, vi kommer - jag är i alla fall alltid sketasen med att anmäla mig till grejor!
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 20:36Är man riktig Göteborgare om man pratar skånska?
Är man riktig Göteborgare om man pratar skånska?
Quote from Lena O on 16 July 2009, 05:11Du får prata vilken dialekt du vill A-M 😉
Du får prata vilken dialekt du vill A-M 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 11:18😛
Om jag bara kunde cykla så där läskigt långt ändå! Ja, ja... jag får se om jag inte står och applåderar nån stans på vägen eller i Kba när ni stannar.
😛
Om jag bara kunde cykla så där läskigt långt ändå! Ja, ja... jag får se om jag inte står och applåderar nån stans på vägen eller i Kba när ni stannar.
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 11:20vi kommer ha en grupp som tar det riktigt lugnt och fint, den kan du alltid cykla med. Vi håller oss inom 20-24 km spannet. Bara cykla och njuta !!!
vi kommer ha en grupp som tar det riktigt lugnt och fint, den kan du alltid cykla med. Vi håller oss inom 20-24 km spannet. Bara cykla och njuta !!!
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 11:32Nope. Kan/får inte cykla mer än 5-6 mil tre ggr/vecka ungefär.
Nope. Kan/får inte cykla mer än 5-6 mil tre ggr/vecka ungefär.
Quote from Fredric Lagerström on 16 July 2009, 11:42AM: Jag förväntar mej en "Heja Aadu" skylt i KBA 😉
AM: Jag förväntar mej en "Heja Aadu" skylt i KBA 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 12:50Vanans makt är stor Aadu :D.
Vanans makt är stor Aadu :D.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 16 July 2009, 22:09Vad får jag för skylt då? Eller hittar du en liten backe att skriva i?
Vad får jag för skylt då? Eller hittar du en liten backe att skriva i?