Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 10:52Vilket av de 6st Scandic-hotellen i Göteborg är det som gäller för övernattningen?
Vilket av de 6st Scandic-hotellen i Göteborg är det som gäller för övernattningen?
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 10:58Mölndal står det på hemsidan..
Mölndal står det på hemsidan..
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 10:59Tackar, det var snabbt.
Tackar, det var snabbt.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 14:09Får se om han orkar cykla lika snabbt... 😉 fast han har ju köpt sig lite fart med sina fiiiiiiiiiiiina hjul !!! ( Nej, jag är inte biiiiiiiiiitter !!! ;))
Får se om han orkar cykla lika snabbt... 😉 fast han har ju köpt sig lite fart med sina fiiiiiiiiiiiina hjul !!! ( Nej, jag är inte biiiiiiiiiitter !!! ;))
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 15:30jag kan rekommendera kak-buffen på Scandic Mölndal den är kanon 🙂
jag kan rekommendera kak-buffen på Scandic Mölndal den är kanon 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 31 July 2009, 18:22Jaha, kanske man kan snika med sej lite färdkost i bakfickorna då 😉
Jaha, kanske man kan snika med sej lite färdkost i bakfickorna då 😉
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 23:52hur kommer ni ner till halmstad från göteborg , kan jag i så fall hänga på? tåg-buss-bil-cykel , allt av intresse
hur kommer ni ner till halmstad från göteborg , kan jag i så fall hänga på? tåg-buss-bil-cykel , allt av intresse
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 20:11Nu är jag hemma efter alldeles för många mil i motvind och med tre Ride of Hope Belgiskakedjor som jag möter efter Åskloster. De hälsar pliktskyldigt på mig eftersom jag har vita strumpor och Campagnolokeps.
Jag hälsar eftersom en del har vita strumpor.
Nu är jag hemma efter alldeles för många mil i motvind och med tre Ride of Hope Belgiskakedjor som jag möter efter Åskloster. De hälsar pliktskyldigt på mig eftersom jag har vita strumpor och Campagnolokeps.
Jag hälsar eftersom en del har vita strumpor.
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 20:12Ville bara TACKA för en jätte kul etapp, Önskar alla Lycka till som fortsätter mot Stockholm.
/ Markus Elgstrand
Ville bara TACKA för en jätte kul etapp, Önskar alla Lycka till som fortsätter mot Stockholm.
/ Markus Elgstrand
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 22:26Marcus // Tack själv, riktigt kul att ses.
David // Vi hälsade mest på dig för du var en ensam stackare som fick slita i motvinden o behövde peppas. Hoppas mazarinerna räckte! Synd att du inte kunde åka med, nästa år får du planera in det!
Marcus // Tack själv, riktigt kul att ses.
David // Vi hälsade mest på dig för du var en ensam stackare som fick slita i motvinden o behövde peppas. Hoppas mazarinerna räckte! Synd att du inte kunde åka med, nästa år får du planera in det!