Quote from Guest on 12 February 2009, 10:38Hej alla,
vilka datum är det som gäller för 09?På hemsidan blandas det lite: 1-9 augusti på framsidan och 9-17 augusti under fliken Loppet.
tack!
Hej alla,
vilka datum är det som gäller för 09?
På hemsidan blandas det lite: 1-9 augusti på framsidan och 9-17 augusti under fliken Loppet.
tack!
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 10:48Kolla med Gary Fleming här på FB
Kolla med Gary Fleming här på FB
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 15:00Datum för Ride of Hope 2009 är 1 - 9 augusti.
I kväll har vi vårt första telefonmöte i arrangörsgruppen av Ride of Hope och en av våra första uppgifter är att påbörja arbetet med den nya hemsidan (som kommer att likna www.spinnofhope.se)
Vi har märkt ett
Datum för Ride of Hope 2009 är 1 - 9 augusti.
I kväll har vi vårt första telefonmöte i arrangörsgruppen av Ride of Hope och en av våra första uppgifter är att påbörja arbetet med den nya hemsidan (som kommer att likna http://www.spinnofhope.se)
Vi har märkt ett
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 16:27Tack för det, då vet jag!
Tack för det, då vet jag!
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 18:12Eller med Billy 😉
Eller med Billy 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 07:43Vad ni än gör, missa inte årets roligaste lopp som dessutom går till välgörande syfte !! I år ska jag köra mer än en dag.
Vad ni än gör, missa inte årets roligaste lopp som dessutom går till välgörande syfte !! I år ska jag köra mer än en dag.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 10:58Förra årets höjdpunkt! Absolut!
Andrew: Hänger du med hela vägen den här gången?
Förra årets höjdpunkt! Absolut!
Andrew: Hänger du med hela vägen den här gången?
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 11:20Alex, det lutar åt det. Jag funderar som bäst på att planera in semester för året. Kan jag bara fixa hundvakt åt vakthunden så ska det fungera. Egentligen hoppas jag att firman kunde sponsra i form av extra semester för detta ändamål, men det är svårt att
Alex, det lutar åt det. Jag funderar som bäst på att planera in semester för året. Kan jag bara fixa hundvakt åt vakthunden så ska det fungera. Egentligen hoppas jag att firman kunde sponsra i form av extra semester för detta ändamål, men det är svårt att
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 14:50Andrew, jag åker med och med 188 cm hög person brukar jag vara populär att ligga bakom i mitt vinddrag så se fram imot en lugn resa !!!
Andrew, jag åker med och med 188 cm hög person brukar jag vara populär att ligga bakom i mitt vinddrag så se fram imot en lugn resa !!!
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 14:53Jonas....pax för att ligga bakom dig...hela resan(H)
Jonas....pax för att ligga bakom dig...hela resan(H)