Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 15:49Gött! (H) Vi blir ett helt Dream Team ute på vägarna i augusti!
Gött! (H) Vi blir ett helt Dream Team ute på vägarna i augusti!
Quote from Lena O on 19 February 2009, 17:02Alex. Du framför Jonas 😉
Alex. Du framför Jonas 😉
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 18:26Gary: Jag kan ju dra hela vägen! 😉
Gissa hur mycket vindskydd mina 67kg fördelade på 187cm gör?...
Gary: Jag kan ju dra hela vägen! 😉
Gissa hur mycket vindskydd mina 67kg fördelade på 187cm gör?...
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 19:27Towa, platsen är din om du åker med hela vägen !!!
Valet mellan några "ugly boys" och dig blir ju lätt !!!
haha
Towa, platsen är din om du åker med hela vägen !!!
Valet mellan några "ugly boys" och dig blir ju lätt !!!
haha
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 19:33Ni som kommer att cykla många/alla etapper, hur ordnar ni med övernattning?
Ni som kommer att cykla många/alla etapper, hur ordnar ni med övernattning?
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 19:45Sköna betonggolv likt 2008...
Sköna betonggolv likt 2008...
Quote from Viktor Wrede on 19 February 2009, 20:15Ja betonggolven och att ta skydd bakom A vill man ju inte missa - count me in!
Ja betonggolven och att ta skydd bakom A vill man ju inte missa - count me in!
Quote from Lena O on 19 February 2009, 20:31Övernattning??
Vi googla efter pizzarior i varje stad och gå direkt därifrån till starten på morgonen!
Övernattning??
Vi googla efter pizzarior i varje stad och gå direkt därifrån till starten på morgonen!
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 18:31När man närmar sig en ny stad eller håla... svänger man bara upp vid en snygg puma och säger; "tjena tjejen, vill du ha snygg, vältränad cyklist i din säng inatt ?!!!"
Problem solved !!
Tjejer, ni byter bara ut lämpliga ord så fungerar det för er också
När man närmar sig en ny stad eller håla... svänger man bara upp vid en snygg puma och säger; "tjena tjejen, vill du ha snygg, vältränad cyklist i din säng inatt ?!!!"
Problem solved !!
Tjejer, ni byter bara ut lämpliga ord så fungerar det för er också
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 18:52Jonas: Svårt kanske om man redan har en bättre hälft? Tror inte jag blir så populär här hemma då. 😉
Jonas: Svårt kanske om man redan har en bättre hälft? Tror inte jag blir så populär här hemma då. 😉