Quote from Lena O on 20 February 2009, 20:21Alex: Menar du att det var DIG Jonas syfte på när han fråga tjejen? 😉
Alex: Menar du att det var DIG Jonas syfte på när han fråga tjejen? 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 20:53Ööh, med risk för en utflippad tråd. Jonas får gärna köra på sin taktik, jag kör på min: alltså betonggolv hela vägen.
Och Gary, det är ALEXANDER och inte Alexandra jag heter! 😉
Ööh, med risk för en utflippad tråd. Jonas får gärna köra på sin taktik, jag kör på min: alltså betonggolv hela vägen.
Och Gary, det är ALEXANDER och inte Alexandra jag heter! 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 21:54Hehe det kan bli många sjuka samtal på vägen det ser man redan. Gazzah, heter det inte "gasa" när man är dålig i magen o ligger i underslafen?
Hehe det kan bli många sjuka samtal på vägen det ser man redan. Gazzah, heter det inte "gasa" när man är dålig i magen o ligger i underslafen?
Quote from Lena O on 20 February 2009, 22:13Därför jag gardera mig och kalla dig Alex!
Andrew: Det var tur att jag knytade fast min sovsäck i våningsängen annars hade de fått skjuta ner mig någonstans över Esrange!
Därför jag gardera mig och kalla dig Alex!
Andrew: Det var tur att jag knytade fast min sovsäck i våningsängen annars hade de fått skjuta ner mig någonstans över Esrange!
Quote from Åsa Tysklind on 20 February 2009, 22:57låter som det kan bli en rolig resa detta.
får se om jag får i hop semestern så det passat några stäckor.
låter som det kan bli en rolig resa detta.
får se om jag får i hop semestern så det passat några stäckor.
Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 15:13Får se om man pumpar däcken på den cykeln också framåt sommaren 🙂
Får se om man pumpar däcken på den cykeln också framåt sommaren 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 10:03Som ni nog märkt så har jag lagt upp deltävlingarna i tävlingskalendern.
Jag tog också bort den gamla tävlingsposten som fanns (som bara var 1 tävling, och inte alla deltävlingar). Det var några få personer som lagt till den i sin kalender, de behöver l
Som ni nog märkt så har jag lagt upp deltävlingarna i tävlingskalendern.
Jag tog också bort den gamla tävlingsposten som fanns (som bara var 1 tävling, och inte alla deltävlingar). Det var några få personer som lagt till den i sin kalender, de behöver l
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 10:05Härligt Olle! Tack!
Härligt Olle! Tack!
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 10:21Har skickat mail till chefen med frågan om firman sponsar med en extra veckas semester om jag cyklar i ett kit med deras logga. Ska bli intressant att få veta svaret!
Har skickat mail till chefen med frågan om firman sponsar med en extra veckas semester om jag cyklar i ett kit med deras logga. Ska bli intressant att få veta svaret!
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 10:56Bra initiativ Olle! Infon ang datum i texten refererar till 2008, går det att fixa?
Bra initiativ Olle! Infon ang datum i texten refererar till 2008, går det att fixa?