Quote from Guest on 17 August 2010, 21:42Nu har årets deltagare i Ride of Hope nått målet i Stockholm!
Efter 9 dagars cykling i mestadels bra väder så anlände cirka 160 cyklister målet på Gärdet och tillsammans hade de 709 startande då cyklat 8.991 mil från Lund till Stockholm.
- 28 deltagare
Nu har årets deltagare i Ride of Hope nått målet i Stockholm!
Efter 9 dagars cykling i mestadels bra väder så anlände cirka 160 cyklister målet på Gärdet och tillsammans hade de 709 startande då cyklat 8.991 mil från Lund till Stockholm.
- 28 deltagare
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 21:52Jag cyklade etapp 8 (Västerås-Uppsala) med snabbgruppen.
Sammanfatningsvis så var det ett väldigt bra arrangemang som jag kan rekommendera till andra och som jag troligen kommer att ställa upp i igen. För att hitta nått negativt, nått att förbättra, så k
Jag cyklade etapp 8 (Västerås-Uppsala) med snabbgruppen.
Sammanfatningsvis så var det ett väldigt bra arrangemang som jag kan rekommendera till andra och som jag troligen kommer att ställa upp i igen. För att hitta nått negativt, nått att förbättra, så k
Quote from Bengt Askerfelt on 18 August 2010, 06:50Grattis till det 3:e lyckade RoH! Nu hoppas jag verkligen att jag är med nästa år och det glädjer mig att det redan finns ett datum att spika 🙂
För mig, som ännu inte deltagit, känns transport till startorten som ett ganska stort problem. Jag efterlyse
Grattis till det 3:e lyckade RoH! Nu hoppas jag verkligen att jag är med nästa år och det glädjer mig att det redan finns ett datum att spika 🙂
För mig, som ännu inte deltagit, känns transport till startorten som ett ganska stort problem. Jag efterlyse
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 08:52Jo jag känner lite som Jannike. Jag tänker att "ja cykla Örebro Linköping! Men hur kommer jag till Örebro?" Eller "Linköping Katrineholm! Men hur kommer jag hem? med _cykel_?"
Cykla hem (ensam) dagen efter är inte en så rolig tanke.
Hur hanterar folk tra
Jo jag känner lite som Jannike. Jag tänker att "ja cykla Örebro Linköping! Men hur kommer jag till Örebro?" Eller "Linköping Katrineholm! Men hur kommer jag hem? med _cykel_?"
Cykla hem (ensam) dagen efter är inte en så rolig tanke.
Hur hanterar folk tra
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 10:06Jag skulle vilja haft en plakett för genomfört lopp. Ok, det kanske är en onödig summa men ett litet diplom då? För minnets skull.
Jag skulle vilja haft en plakett för genomfört lopp. Ok, det kanske är en onödig summa men ett litet diplom då? För minnets skull.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 10:17Billy et al; Grattis till ännu ett lyckat Ride of Hope! Jag hade tyvärr inte möjlighet att vara med i år men jag har varit med och kört sträckan Uppsala-Stockholm både 2008 och 2009. Båda gångerna så var det mycket lyckat.
Det som tilltalar mig med RoH ä
Billy et al; Grattis till ännu ett lyckat Ride of Hope! Jag hade tyvärr inte möjlighet att vara med i år men jag har varit med och kört sträckan Uppsala-Stockholm både 2008 och 2009. Båda gångerna så var det mycket lyckat.
Det som tilltalar mig med RoH ä
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 11:14Transport med cykel på tåg inga problem , har du en cykel väska så är det löst jag åkte från stockholm till lund men intercity tåget 220 kr .
Medalj får man om man har cyklat alla etapper . (V)
Transport med cykel på tåg inga problem , har du en cykel väska så är det löst jag åkte från stockholm till lund men intercity tåget 220 kr .
Medalj får man om man har cyklat alla etapper . (V)
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 11:24vad gjorde du av väskan sen...
vad gjorde du av väskan sen...
Quote from Bengt Askerfelt on 18 August 2010, 11:26Men om man inte har en cykelväska är det ett problem och vill man nå fler *vanliga* cyklister så förlorar man de flesta om de först måste köpa en cykelväska för att kunna transportera sig.
Men, även information om cykelväskor skulle kunna finnas på RoH:s
Men om man inte har en cykelväska är det ett problem och vill man nå fler *vanliga* cyklister så förlorar man de flesta om de först måste köpa en cykelväska för att kunna transportera sig.
Men, även information om cykelväskor skulle kunna finnas på RoH:s
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 11:50Jag skulle gärna se att "mål bågen" stod på plats redan på morgonen utanför Ica Maxi, kan man inte få Ica ställa upp med lite personal och kanske en ride of hope vara som lockar folk att stanna till och höra vad vi gör och kunna få en slant till insamlin
Jag skulle gärna se att "mål bågen" stod på plats redan på morgonen utanför Ica Maxi, kan man inte få Ica ställa upp med lite personal och kanske en ride of hope vara som lockar folk att stanna till och höra vad vi gör och kunna få en slant till insamlin