Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 07:57För marknadsföring: på hemsidan bör en utskriftssida läggas upp så vi kan printa ut och sätta upp på våra lokala anslagsplatser, jobb, idrottsklubbar m.m. Dessa flyers tror jag skulle sprida mer vetskap hos Svenssons än en tidningssida.
Diplom? Gör en m
För marknadsföring: på hemsidan bör en utskriftssida läggas upp så vi kan printa ut och sätta upp på våra lokala anslagsplatser, jobb, idrottsklubbar m.m. Dessa flyers tror jag skulle sprida mer vetskap hos Svenssons än en tidningssida.
Diplom? Gör en m
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 09:10Håller med angående ros till ledarna! Körde sträckan Linköping - Katrineholm och våra ledare höll ihop gruppen väldigt bra.
Håller med angående ros till ledarna! Körde sträckan Linköping - Katrineholm och våra ledare höll ihop gruppen väldigt bra.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 10:01jag har svårt att komma på något ris. jag körde etapp 1 och 2 och allt funkade superfint. trevliga och ödmjuka människor gjorde att man kände sig välkommen direkt.
jag hoppas inte organisationen blir för "professionaliserad". en av sakerna jag gillar mes
jag har svårt att komma på något ris. jag körde etapp 1 och 2 och allt funkade superfint. trevliga och ödmjuka människor gjorde att man kände sig välkommen direkt.
jag hoppas inte organisationen blir för "professionaliserad". en av sakerna jag gillar mes
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 10:08Bra sagt Jerker!
Bra sagt Jerker!
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:49kanske möjlighet att köpa diplom som BCFs kansli skickar ut (alla vill nog inte ha diplom o det kan ge lite fler kulor till insamlingen)
Första året kunde man ju köpa en CD med bilder från loppet för 100 kr, det uppskattade jag.
kanske möjlighet att köpa diplom som BCFs kansli skickar ut (alla vill nog inte ha diplom o det kan ge lite fler kulor till insamlingen)
Första året kunde man ju köpa en CD med bilder från loppet för 100 kr, det uppskattade jag.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:05Jerker har en jätteviktig poäng. RoH arrangeras av eldsjälar för att samla in pengar till Barncancerfonden. Vi som har förmånen att bara få kliva på och cykla med får inte glömma bort hur mycket arbete Gary och Billy och andra inblandade lägger ner på det
Jerker har en jätteviktig poäng. RoH arrangeras av eldsjälar för att samla in pengar till Barncancerfonden. Vi som har förmånen att bara få kliva på och cykla med får inte glömma bort hur mycket arbete Gary och Billy och andra inblandade lägger ner på det