Quote from Guest on 28 April 2010, 13:45RIDE OF HOPE - EVERY FABULOUS INCH
Ride of Hope är ett cykellopp som startar lördagen den 7 augusti i Lund och avslutas den 15:e i Stockholm, en sträcka på totalt 125 mil.Etapp 1, Start i Lund, mål i Halmstad. Cirka 150 km
Etapp 2, Start i Halmstad, m
RIDE OF HOPE - EVERY FABULOUS INCH
Ride of Hope är ett cykellopp som startar lördagen den 7 augusti i Lund och avslutas den 15:e i Stockholm, en sträcka på totalt 125 mil.
Etapp 1, Start i Lund, mål i Halmstad. Cirka 150 km
Etapp 2, Start i Halmstad, m
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 13:55Sådär nu är man anmäld!
Sådär nu är man anmäld!
Quote from Fredrik Närenfors on 29 April 2010, 01:57Jepp 🙂
Jepp 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:17Hur pass bra måste man vara för att cykla någon utav etapperna?
Hur pass bra måste man vara för att cykla någon utav etapperna?
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:28Du bör veta att du orkar distansen. Vi kör snabb (ca 30), medel (ca 25-28) samt lugn grupp (ca 20-25).
Förra årets längsta och våtaste sträcka körde vi 18 mil med 20 km/h i medel.
Vi ser till så att alla kommer i mål, men man bör som sagt veta att man k
Du bör veta att du orkar distansen. Vi kör snabb (ca 30), medel (ca 25-28) samt lugn grupp (ca 20-25).
Förra årets längsta och våtaste sträcka körde vi 18 mil med 20 km/h i medel.
Vi ser till så att alla kommer i mål, men man bör som sagt veta att man k
Quote from Lena O on 29 April 2010, 14:02Precis som Andrew skriva Linda
Ingen prestige i detta lopp. Vi brukar säga att vi cykla med hjärtat inte bara med benen!
Häng på, du kommer att klara dig 🙂
Precis som Andrew skriva Linda
Ingen prestige i detta lopp. Vi brukar säga att vi cykla med hjärtat inte bara med benen!
Häng på, du kommer att klara dig 🙂
Quote from Lena O on 30 April 2010, 07:26Vi kommer att sakna dig Gunnar och dina videoklipp! 🙁
http://www.youtube.com/watch?v=RSa-jhhr7Iw
Vi kommer att sakna dig Gunnar och dina videoklipp! 🙁
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 17:59Tack, jag hoppas jag får en ny chans nästa år.
Görans klipp är också fint: http://www.youtube.com/watch?v=bT1tZEElVPM
Tack, jag hoppas jag får en ny chans nästa år.
Görans klipp är också fint: http://www.youtube.com/watch?v=bT1tZEElVPM
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 18:59Jag kan rekomendera alla att köra , det är grymt roligt samt att man träffar nya sköna människor, plus att man lär sig hur kroppen fungerar vid längre cykel turer. Vi syns i Lund
Jag kan rekomendera alla att köra , det är grymt roligt samt att man träffar nya sköna människor, plus att man lär sig hur kroppen fungerar vid längre cykel turer. Vi syns i Lund
Quote from Fredric Lagerström on 30 April 2010, 19:13Tommys tumtrick som är med i slutet av Part 2 är coolt! Goa minnen!
Jag ska inte köra alla dagar men hoppas kunna köra fler än förra året då jag körde tre. Har tagit semester iaf under RoH.
Tommys tumtrick som är med i slutet av Part 2 är coolt! Goa minnen!
Jag ska inte köra alla dagar men hoppas kunna köra fler än förra året då jag körde tre. Har tagit semester iaf under RoH.