Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 21:34Ja, jag funderar starkt på att haka på de två sista etapperna, då är jag tillbaka i landet igen. I alla fall den sista, blir ju inte mycket skryta om, men det kan bli en trevlig dagstur i alla fall 🙂
Ja, jag funderar starkt på att haka på de två sista etapperna, då är jag tillbaka i landet igen. I alla fall den sista, blir ju inte mycket skryta om, men det kan bli en trevlig dagstur i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 22:40Det ryktas om att det blir rätt mycket folk från Vallentuna CK på sista sträckan i år.
Det ryktas om att det blir rätt mycket folk från Vallentuna CK på sista sträckan i år.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 09:37Föresten, måste man vara med i någon cykelklubb för att få vara med? (#)
Föresten, måste man vara med i någon cykelklubb för att få vara med? (#)
Quote from Fredric Lagerström on 1 May 2010, 09:42Nejdå!
Nejdå!
Quote from Lena O on 1 June 2010, 22:37Gunnar: Går rykten fortfarande?? 😉
Gunnar: Går rykten fortfarande?? 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:56Nej, nu har det varit tyst ett tag, men vi har ett antal personer som har sagt att de ska anmäla sig.
Nej, nu har det varit tyst ett tag, men vi har ett antal personer som har sagt att de ska anmäla sig.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 09:35kommer, om jag inte blir pappa precis då... 😉
kommer, om jag inte blir pappa precis då... 😉
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 23:48Kolla vilken fin cykeltröja jag skaffat och gissa vad jag ska ha den till?
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=9011967
Kolla vilken fin cykeltröja jag skaffat och gissa vad jag ska ha den till?
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=9011967
Quote from Lena O on 3 June 2010, 06:49(t+) Det ska bli grymt att komma ut i min med lite sällskap i samma klädsel
(t+) Det ska bli grymt att komma ut i min med lite sällskap i samma klädsel
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 09:53Preeetty!
(Får man ha en sån även om man inte åker med?)
Preeetty!
(Får man ha en sån även om man inte åker med?)