Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRIDE OF HOPE EFI
You need to log in to create posts and topics.

Köper du en sån, går drygt 200 spänn direkt till barncancerfonden!
KÖP KÖP!
Handlade den hos cyclecomponents.

Ja det är ju ett argument.

Jag har också tänkt åka några sträckor. Tar följebilen med sig bagage från hotell dag 1 till hotell dag 2 osv?

Jadå, följebilen är med under sträckan hela vägen från hotell till start till mål och efterföljande hotell. Fanns med i depåerna också i stort sett hela vägen. Funkade klockrent förra året.

Lingling: Delta du i Ride of Hope får du beställa en tröja 🙂
De vi har nu är endast till de som åker i Team Ride of Hope på Vätternrundan

Jag har inte riktigt höstplaneringen klar, men ska i varje fall köra med min tröja på RoH etapp 9 (Uppsala-Stockholm). Fungerar det kör jag någon till.

Jag funderar på att hänga med mellan Gbg och Västerås.
Kruxet är att komma hem från Västerås. SJ tar ju cykel på tåget i sommar mellan Västerås och Gbg men avgången på fredag då Roh kommer till Västerås är ganska tidigt på dagen tyvärr och på lördag
går

Jepp, på SJ får du ta så mycket bagage du kan bära. Har utnyttjat detta flera gånger med min hardcase

Det funkar. Jag brukar köra presenning och snöre över axeln. Åker man västerås-gbg är det även långsamma/gamla tåg vilket innebär mycket utrymme.

Jag har funderat på sträckan Örebro-Linköping eller Linköping- Katrineholm, men somliga ser så trötta ut när jag pratar om det ... & själv cyklar jag inte så fort.
Men jag såg tröjan på CC och tycker den är fin ...