Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 10:45Köper du en sån, går drygt 200 spänn direkt till barncancerfonden!
KÖP KÖP!
Handlade den hos cyclecomponents.
Köper du en sån, går drygt 200 spänn direkt till barncancerfonden!
KÖP KÖP!
Handlade den hos cyclecomponents.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 11:01Ja det är ju ett argument.
Ja det är ju ett argument.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 12:17Jag har också tänkt åka några sträckor. Tar följebilen med sig bagage från hotell dag 1 till hotell dag 2 osv?
Jag har också tänkt åka några sträckor. Tar följebilen med sig bagage från hotell dag 1 till hotell dag 2 osv?
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 12:26Jadå, följebilen är med under sträckan hela vägen från hotell till start till mål och efterföljande hotell. Fanns med i depåerna också i stort sett hela vägen. Funkade klockrent förra året.
Jadå, följebilen är med under sträckan hela vägen från hotell till start till mål och efterföljande hotell. Fanns med i depåerna också i stort sett hela vägen. Funkade klockrent förra året.
Quote from Lena O on 3 June 2010, 14:14Lingling: Delta du i Ride of Hope får du beställa en tröja 🙂
De vi har nu är endast till de som åker i Team Ride of Hope på Vätternrundan
Lingling: Delta du i Ride of Hope får du beställa en tröja 🙂
De vi har nu är endast till de som åker i Team Ride of Hope på Vätternrundan
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 14:25Jag har inte riktigt höstplaneringen klar, men ska i varje fall köra med min tröja på RoH etapp 9 (Uppsala-Stockholm). Fungerar det kör jag någon till.
Jag har inte riktigt höstplaneringen klar, men ska i varje fall köra med min tröja på RoH etapp 9 (Uppsala-Stockholm). Fungerar det kör jag någon till.
Quote from Fredric Lagerström on 3 June 2010, 16:49Jag funderar på att hänga med mellan Gbg och Västerås.
Kruxet är att komma hem från Västerås. SJ tar ju cykel på tåget i sommar mellan Västerås och Gbg men avgången på fredag då Roh kommer till Västerås är ganska tidigt på dagen tyvärr och på lördag
går
Jag funderar på att hänga med mellan Gbg och Västerås.
Kruxet är att komma hem från Västerås. SJ tar ju cykel på tåget i sommar mellan Västerås och Gbg men avgången på fredag då Roh kommer till Västerås är ganska tidigt på dagen tyvärr och på lördag
går
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 17:21Jepp, på SJ får du ta så mycket bagage du kan bära. Har utnyttjat detta flera gånger med min hardcase
Jepp, på SJ får du ta så mycket bagage du kan bära. Har utnyttjat detta flera gånger med min hardcase
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 00:12Det funkar. Jag brukar köra presenning och snöre över axeln. Åker man västerås-gbg är det även långsamma/gamla tåg vilket innebär mycket utrymme.
Det funkar. Jag brukar köra presenning och snöre över axeln. Åker man västerås-gbg är det även långsamma/gamla tåg vilket innebär mycket utrymme.
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 10:02Jag har funderat på sträckan Örebro-Linköping eller Linköping- Katrineholm, men somliga ser så trötta ut när jag pratar om det ... & själv cyklar jag inte så fort.
Men jag såg tröjan på CC och tycker den är fin ...
Jag har funderat på sträckan Örebro-Linköping eller Linköping- Katrineholm, men somliga ser så trötta ut när jag pratar om det ... & själv cyklar jag inte så fort.
Men jag såg tröjan på CC och tycker den är fin ...