Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 22:50Jag hänger med på sista etappen... Är borta resten av etapperna 🙁
Jag hänger med på sista etappen... Är borta resten av etapperna 🙁
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 23:16Per 11.00 med violia 349 kr den tar jag ner till Lund 🙂
Per 11.00 med violia 349 kr den tar jag ner till Lund 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 23:37Ja, jag TROR att det skulle gå bra. Men jag har aldrig cyklat så långt så många dagar i sträck. Började cykla nu i våras och är nybörjare även om jag snabbt har blivit ganska hyfsad.
Ska se om jag hittar någon kompis som också är sugen!
Ja, jag TROR att det skulle gå bra. Men jag har aldrig cyklat så långt så många dagar i sträck. Började cykla nu i våras och är nybörjare även om jag snabbt har blivit ganska hyfsad.
Ska se om jag hittar någon kompis som också är sugen!
Quote from Lena O on 15 June 2010, 23:48Hannah: Hittills är vi kompisar du inte har lärt känner än 😉
Och vi ska köra hela vägen
Hannah: Hittills är vi kompisar du inte har lärt känner än 😉
Och vi ska köra hela vägen
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 09:56Betyder det att ni _inte_ snittar 30 km/h? :/
Betyder det att ni _inte_ snittar 30 km/h? :/
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 10:12Törs man hänga på snabbklungan, är nybliven cyklist och jag dör typ i alla backar 😉
Men klarade mig Siljan Runt på 12mil med ett snitt på 28.5...Vilken grupp borde jag hänga på?
Törs man hänga på snabbklungan, är nybliven cyklist och jag dör typ i alla backar 😉
Men klarade mig Siljan Runt på 12mil med ett snitt på 28.5...
Vilken grupp borde jag hänga på?
Quote from Lena O on 16 June 2010, 10:18jag skulle tipsa dig till att starta med en av mellangrupperna.
Se hur de mår efter dagen och eventuellt byta upp dagen efter om du känner dig stark
jag skulle tipsa dig till att starta med en av mellangrupperna.
Se hur de mår efter dagen och eventuellt byta upp dagen efter om du känner dig stark
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 10:20LingLing // Vi kör 3 grupper. Lugn, medel, "snabb". Vet inte exakt farterna i snitt i alla, men snabba låg runt 30.
LingLing // Vi kör 3 grupper. Lugn, medel, "snabb". Vet inte exakt farterna i snitt i alla, men snabba låg runt 30.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 10:36Jag hoppas ingen tar illa upp att jag saxar från hemsidan?
"Varje morgon så kan man välja grupp för dagen. Våra ungefärliga spann på rullsnitt kommer att ligga på:
Grupp 1: 20-23 km/h
Grupp 2: 24-28 km/h
Grupp 3: 28- km/h
Varje grupp har en utsedd g
Jag hoppas ingen tar illa upp att jag saxar från hemsidan?
"Varje morgon så kan man välja grupp för dagen. Våra ungefärliga spann på rullsnitt kommer att ligga på:
Grupp 1: 20-23 km/h
Grupp 2: 24-28 km/h
Grupp 3: 28- km/h
Varje grupp har en utsedd g
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 10:47Det jag avsåg är att det finns data från förra året. Men de farter som står på hemsidan tror jag stämmer rätt bra. Du får räkna med att det går bra mycket lättare och fortare att cykla med ca 20 pers som hjälps åt. Som du skrev om HalvVättern så kunde du
Det jag avsåg är att det finns data från förra året. Men de farter som står på hemsidan tror jag stämmer rätt bra. Du får räkna med att det går bra mycket lättare och fortare att cykla med ca 20 pers som hjälps åt. Som du skrev om HalvVättern så kunde du