Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRIDE OF HOPE EFI
You need to log in to create posts and topics.

Jo jag vet, men där var jag delvis bekant med vägen. Det jag funderar på är vilken etapp som är jobbigast - längd kontra höjdvariation (skalan på höjdkurvorna får det ju att se gräsligt ut!) och logistik.

Små detaljer som dit/hem och vad dagis tycker om

Med tanke på vad du cyklar för bör dagis starta en egen insamling. Finns instruktioner på hemsidan....

Det var ju faktiskt en tanke ... hm ...

Jag började hoja föra året och körde hela ROH inget jag ångarar kör hela i år igen , man klarar mer än man tror. Syns i Lund

Skalan på Höjdprofilen ge helt fel perspektiv, jag ska ordna nya när jag få en lugn timme.

Jobbigast? Inget var direkt superjobbigt vill jag minnas. Dag 1 2008 var inget kul med 11s/m i nyllet hela vägen till Halmstad. Det var allt.

Hallandssås har en f

Nej men dåså, då får jag faktiskt lov att köra! Speciellt om man kan byta grupp. Det SKA jag vara en utmaning, ingen promenad.

Jag får hitta nya kompisar 🙂

jag ska med hella vägen

Alla som står på startlinjen, oavsett om man tar en etapp eller alla eller tom bryter, är vinnare. Starta man i den första gruppen så rullar man iväg före de andra på så vis kommer man till målet samtidigt och får uppleva den härliga mottagningkommiteén.

Jag cyklar också med hela vägen.
//
Stocke

Ett litet tips om Du är osäker vilken grupp Du skall köra i. Eftersom grupperna starta på olika tider, den långsamma först sedan mellangruppen därefter snabbgruppen. A= starta i den långsamma går det för sakta B=vänta in mellangruppen när den har kommit i