Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 10:06När jag åkte tåg igår läste jag i SJ-tidningen Kupé att Ride of Hope är ett mountainbikelopp. Det visste ni inte 😉
När jag åkte tåg igår läste jag i SJ-tidningen Kupé att Ride of Hope är ett mountainbikelopp. Det visste ni inte 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 10:07När jag åkte tåg igår läste jag i SJ-tidningen Kupé att Ride of Hope är ett mountainbikelopp. Det visste ni inte 😉
När jag åkte tåg igår läste jag i SJ-tidningen Kupé att Ride of Hope är ett mountainbikelopp. Det visste ni inte 😉
Quote from Lena O on 3 July 2010, 12:05Alex och Andy Visste det 😉
Alex och Andy Visste det 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 3 July 2010, 15:55Inte värt jag åker med SJ till Lund då. Blir i så fall tvungen att packa MTB´n istället.
Inte värt jag åker med SJ till Lund då. Blir i så fall tvungen att packa MTB´n istället.
Quote from Fredric Lagerström on 3 July 2010, 20:13Ja, Alex och Jonas tog ju sitt gäng på lite "off road" mellan Gbg och Skövde förra året. Minns att "mr Garmin" hade ett finger med i spelet. 🙂
Ja, Alex och Jonas tog ju sitt gäng på lite "off road" mellan Gbg och Skövde förra året. Minns att "mr Garmin" hade ett finger med i spelet. 🙂
Quote from Lena O on 9 July 2010, 12:01Ahhh just det ... den föreviga förflyttade Pankaksdepå!
Ahhh just det ... den föreviga förflyttade Pankaksdepå!
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 12:07Var lite Paris-Rob över den.. en mil på blöt grusväg med högprofil-karbon o tubdäck!
Var lite Paris-Rob över den.. en mil på blöt grusväg med högprofil-karbon o tubdäck!
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 12:18Men roligt hade vi 😀
Men roligt hade vi 😀
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 12:30Frös mest och var arg på kor.
Frös mest och var arg på kor.
Quote from Lena O on 10 July 2010, 15:15Sedan fick vi sällskap av Lena för att slussa oss hemåt!
Sedan fick vi sällskap av Lena för att slussa oss hemåt!