Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 15:16det var väl till Örebro?
det var väl till Örebro?
Quote from Lena O on 10 July 2010, 15:22No no, Skövde. Någonstans runt Vårgårda/ Herrljunga.
Ska inte du vara i poolen nu och plaska hem din Klassiker?
No no, Skövde. Någonstans runt Vårgårda/ Herrljunga.
Ska inte du vara i poolen nu och plaska hem din Klassiker?
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 15:27i morgon kliver jag i älven! Trodde du menade Lena från Örebro, hon o Patrik mötte ju upp 5-6 mil från Örebro och hängde med till Mariedamm nästa dag.
Vi i långsamma blev inte mötta av någon 🙁
i morgon kliver jag i älven! Trodde du menade Lena från Örebro, hon o Patrik mötte ju upp 5-6 mil från Örebro och hängde med till Mariedamm nästa dag.
Vi i långsamma blev inte mötta av någon 🙁
Quote from Lena O on 10 July 2010, 15:33Jaha, nej menade Magnusson från Falköping.
Jaha, nej menade Magnusson från Falköping.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 20:13från Örebro och hängde med till Mariedamm nästa dag.
Den där "dammen". Var ligger den någonstans?
Nu har jag hittat den 😉 Så jag behöver inget svar. Den ligger mellan Skyllberg – "Mariedamm" – GodegårdVänligen
P.
från Örebro och hängde med till Mariedamm nästa dag.
Den där "dammen". Var ligger den någonstans?
Nu har jag hittat den 😉 Så jag behöver inget svar. Den ligger mellan Skyllberg – "Mariedamm" – Godegård
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 21:24P. // Mycket vacker väg där, något jag rekommenderar om du nån gång tröttnar på att cykla runt Vänern 😉
P. // Mycket vacker väg där, något jag rekommenderar om du nån gång tröttnar på att cykla runt Vänern 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 07:50Åker alla till lund kvällen innan och sover där? Jag har lite problem att komma ner från stockholm på fredagskvällen. Ska försöak lösa det.
Åker alla till lund kvällen innan och sover där? Jag har lite problem att komma ner från stockholm på fredagskvällen. Ska försöak lösa det.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 00:02Gjorde en intervju i Kupé om ett annat projekt. Nämnde som alltid när jag pratar med cykelintresserade personer och journalister Ride of Hope. Journalisten fick det om bakfoten tror jag i efterhand och fick för sig att även Ride of Hope var MTB....
Den d
Gjorde en intervju i Kupé om ett annat projekt. Nämnde som alltid när jag pratar med cykelintresserade personer och journalister Ride of Hope. Journalisten fick det om bakfoten tror jag i efterhand och fick för sig att även Ride of Hope var MTB....
Den d
Quote from Lena O on 14 July 2010, 06:02Hannah: Jag tror alla utom 2 kommer ner till Lund någon gång under fredag
Hannah: Jag tror alla utom 2 kommer ner till Lund någon gång under fredag
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 09:02Jag kommer komma typ vid elva men tåget från stockholm. Hoppas att det fungerar.
Jag kommer komma typ vid elva men tåget från stockholm. Hoppas att det fungerar.