Quote from Lena O on 14 July 2010, 21:19Tobias: På hemsidan där du anmäla dig finns det en länk till en sida där du anmäla dina önskningar om övernattningar och även vilken fartgrupp du vill vara i. i Katrineholm förvaras cyklar som förra året i Katrineholm på ett säker gömställe 😉
Länken här
Tobias: På hemsidan där du anmäla dig finns det en länk till en sida där du anmäla dina önskningar om övernattningar och även vilken fartgrupp du vill vara i. i Katrineholm förvaras cyklar som förra året i Katrineholm på ett säker gömställe 😉
Länken här
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 21:38Nu var det avklarat. Tack så jätte mycket för hjälpen Gazzah. Vi ses i linköping, mvh Tobbe "lill Evans" Johansson:)
Nu var det avklarat. Tack så jätte mycket för hjälpen Gazzah. Vi ses i linköping, mvh Tobbe "lill Evans" Johansson:)
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 22:13Jag ska köra första etappen, eventuellt även nummer två. Klickade i mig som en i gänget för att kunna hänga med i vad som händer fram tills det är dags! 🙂
Jag ska köra första etappen, eventuellt även nummer två. Klickade i mig som en i gänget för att kunna hänga med i vad som händer fram tills det är dags! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:55Vad gäller Katrineholm: Det gick INTE tåg speciellt ofta förra året. Jag missade i princip det sista tåget som gick för kvällen och fick åka med de andra RoH cyklister som var med och visade upp sig på GP-loppet. Om man har möjlighet att hitta boende i Ka
Vad gäller Katrineholm: Det gick INTE tåg speciellt ofta förra året. Jag missade i princip det sista tåget som gick för kvällen och fick åka med de andra RoH cyklister som var med och visade upp sig på GP-loppet. Om man har möjlighet att hitta boende i Ka
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 00:23www.svenskaturistforeningen.se/katrineholm
180 kr + frukost 60 kr
Jag låg där förra året. Att rekomendera.
http://www.svenskaturistforeningen.se/katrineholm
180 kr + frukost 60 kr
Jag låg där förra året. Att rekomendera.
Quote from Lena O on 17 July 2010, 12:07Det är fint på Djulö (t+)
Det är fint på Djulö (t+)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 23:52Hej,
glad och väldigt mycket nybörjare, är sugen på att cykla sista etappen. Det blir i så fall mitt första cykel-race, och det skulle vara kul att det blir ett race där pengar går till en god sak.
Någon som vet hur sista etappen går? Kanske t.o.m någon
Hej,
glad och väldigt mycket nybörjare, är sugen på att cykla sista etappen. Det blir i så fall mitt första cykel-race, och det skulle vara kul att det blir ett race där pengar går till en god sak.
Någon som vet hur sista etappen går? Kanske t.o.m någon
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 06:55http://www.barncancerfonden.se/Ride-of-hope/Loppet/Banstrackning/Etapp9/Karta/
http://www.barncancerfonden.se/Ride-of-hope/Loppet/Banstrackning/Etapp9/Karta/
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 10:53Tackar! Tänkte att det kan vara bra om jag inte orkar hänga med i "min" fartgrupp, är osäker på fartkapacitet.. 🙂
Tackar! Tänkte att det kan vara bra om jag inte orkar hänga med i "min" fartgrupp, är osäker på fartkapacitet.. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 10:59Ligger man inbäddad i en fint fungerande två-par så går det lätt lätt och det är inte en så lång etapp, dessutom finns en depå halvvägs.
Ligger man inbäddad i en fint fungerande två-par så går det lätt lätt och det är inte en så lång etapp, dessutom finns en depå halvvägs.