Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 23:51Är det någon som kollat på GPX-filerna som ligger på RoH-sajten? De verkar vara gjorda på olika sätt. Eftersom jag inte vill använda navigeringsläget på min Garmin Edge 705 utan bara se rundan på kartan så funkar inte alla kartorna. Är det någon som har n
Är det någon som kollat på GPX-filerna som ligger på RoH-sajten? De verkar vara gjorda på olika sätt. Eftersom jag inte vill använda navigeringsläget på min Garmin Edge 705 utan bara se rundan på kartan så funkar inte alla kartorna. Är det någon som har n
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 09:00Nicklas - vi skickar frågan vidare till Gary eller Daniel som säkert vet vad som gäller eftersom filerna har gått genom deras granskande ögon...
Nicklas - vi skickar frågan vidare till Gary eller Daniel som säkert vet vad som gäller eftersom filerna har gått genom deras granskande ögon...
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:14Snart dags snart dags! Jag är sjukt peppad!.
Alltså, vad exakt packar ni?
Snart dags snart dags! Jag är sjukt peppad!.
Alltså, vad exakt packar ni?
Quote from Fredrik Närenfors on 4 August 2010, 10:27Regnkläder (H)
Inte för att jag är pessimist utan för att det är skönt att slippa frysa om det blir regn flera dagar i sträck.
Jag har
- Gore Tex cykeljacka som håller tätt hela dagen.
- Längdskidhandskar
- Plastpåsar i skorna
- Benvärmare eller knicke
Regnkläder (H)
Inte för att jag är pessimist utan för att det är skönt att slippa frysa om det blir regn flera dagar i sträck.
Jag har
- Gore Tex cykeljacka som håller tätt hela dagen.
- Längdskidhandskar
- Plastpåsar i skorna
- Benvärmare eller knicke
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:19Eftersom jag kan mellanlanda i Linköping försöker jag minimera. Det blir 3 par bibs, benvärmare, armvärmare, vindväst, en vår/höst-jacka, hela handskar, ett par buffar, en scullcap, skoskydd, ullstrumpor (jag är frusen om fötterna).
Sen lite överdragskläd
Eftersom jag kan mellanlanda i Linköping försöker jag minimera. Det blir 3 par bibs, benvärmare, armvärmare, vindväst, en vår/höst-jacka, hela handskar, ett par buffar, en scullcap, skoskydd, ullstrumpor (jag är frusen om fötterna).
Sen lite överdragskläd
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:50Stannar också i Linköping och byter lite kläder. Okej: 3 bibs/cykelbyxor, arm och benvärmare, skoskydd, cykelkeps, cykeljacka, fyra cykeltröjor, strumpor, öronproppar, korta och långa handskar.
Sen typ ombyten och sådana andra grejer.
Något uppenbart
Stannar också i Linköping och byter lite kläder. Okej: 3 bibs/cykelbyxor, arm och benvärmare, skoskydd, cykelkeps, cykeljacka, fyra cykeltröjor, strumpor, öronproppar, korta och långa handskar.
Sen typ ombyten och sådana andra grejer.
Något uppenbart
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:59pump, däckavtagare, slang. lite prylar att serva med på kvällarna, trasor, olja..Nyservad cykel med hyggliga däck innan start
pump, däckavtagare, slang. lite prylar att serva med på kvällarna, trasor, olja..Nyservad cykel med hyggliga däck innan start
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 14:49Kortlek, sällskapsspel, bok...
Kortlek, sällskapsspel, bok...
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 15:44Extra cyklar kan alltid vara bra att ha med sig 😉
Extra cyklar kan alltid vara bra att ha med sig 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 16:02Fniss. Extra cykel blir svårt... Men det andra ska väl inte vara något större problem tror jag.
Gud, jag är nervös. Men det ska nog ordna sig.
Fniss. Extra cykel blir svårt... Men det andra ska väl inte vara något större problem tror jag.
Gud, jag är nervös. Men det ska nog ordna sig.