Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRIDE OF HOPE EFI
You need to log in to create posts and topics.

Hanna...det kommer att gå jätte bra för dig och du kommer att vara med världens trevligaste cyklister 😀 Ska du cykla alla dagar ????
Förra året så gick min cykel sönder första dagen...så under alla nio dagar så hade jag fem olika cyklar.....så det var l

Ingen kommer väl att glömma Johannas Fonus, f´låt Focus.

I år ska Johanna bara köra två etapper så utlåningscyklarna kommer nog att räcka 😉

Haha, hoppas verkligen INTE att det händer. Jag är allderles för kort för att kunna låna någons cykel.

Ja, jag ska cykla hela! Ska du cykla i år?

Jag funderar på att hoppa på måndagsetappen från Göteborg till Skövde men det hänger på att jag kan ta ledigt och kan ta mig hem efteråt.

Är det någon som kör tillbaka från Skövde och har plats för mig och min cykel?

Gary: Gör så här på Lund-Halmstad GPX-filen i din Garmin

1) menu
2) where to
3) saved rides
4) LundHalmstad
5) map setup
6) gör lämpliga inställningar och välj "show on map"
7) klicka "ok"

Kolla sedan på kartan och rutten syns. Problemet är att inte all

Nicklas: Jag har min upplagd på svenska 😉
Jag är inte världsbäst på detta men var spara du ner din gpx fil.
På kortet eller på enheten? Kan det spela roll??

Jag spara min på kortet under Garmin > Gpx

Gary: Kan man få menyerna på svenska? (H)

Men strunt samma i var man sparar filerna, om menyerna är på svenska mm. Min fråga var mest varför inte alla filerna var skapade på samma sätt som den som är från Lund till Halmstad? Det kanske fanns en bra anled

Önskar alla ROH:are (t+) lycka till med både trampandet och vädret 🙂

Det var någon som sade till mig att det spelade roll, men varför minns jag inte (#).
Det kan har med att göra att filerna är tagen från förra årets lopp från olika Garmins. Möjligt att vi behandlade de olika, (olika inställningar) Sedan har vi varit tvun

pappers gpsen kan bli jobbig ända från lund hehehe