Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 22:13Respekt och grattis till er tappra cyklister i Ride Of Hope. Jag mötte två klungor i regnet utanför Skövde idag. Jag tutade och blinkade och vinkade allt jag orkade. Vi hade värmt oss i Skövdes äventursbad samtidigt som ni gör en hedersvärd insats för for
Respekt och grattis till er tappra cyklister i Ride Of Hope. Jag mötte två klungor i regnet utanför Skövde idag. Jag tutade och blinkade och vinkade allt jag orkade. Vi hade värmt oss i Skövdes äventursbad samtidigt som ni gör en hedersvärd insats för for
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 22:22Tack vi har kul endå
Tack vi har kul endå
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 23:06Aaha var det ni som tutade ,det va som att stå i en dusch men vad gör det , man blir bara blöt . Följ med nästa år på ride of hope .
Aaha var det ni som tutade ,det va som att stå i en dusch men vad gör det , man blir bara blöt . Följ med nästa år på ride of hope .
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 06:14I dag har dom lovat uppehåll ,ser fram emot en härlig cykling med ett gäng rohare, til Örebro.
I dag har dom lovat uppehåll ,ser fram emot en härlig cykling med ett gäng rohare, til Örebro.
Quote from Fredric Lagerström on 10 August 2010, 07:39Nu skiner solen o allt ?r torrt, n?stan. Blir en fin dag.
Nu skiner solen o allt ?r torrt, n?stan. Blir en fin dag.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 07:59Hihi vad skojigt det ska bli på torsdag att få se en massa fb-folk på riktigt. Hoppas vädret blir fint. 🙂
Hihi vad skojigt det ska bli på torsdag att få se en massa fb-folk på riktigt. Hoppas vädret blir fint. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 12:31Nu har jag råkat köpa mig en cykel och lite sugen blir man ju på att vara med på den sista sträckan. Återstår bara att kolla upp lite med transport...och försöka planera om resten av veckans aktiviteter så det passar ihop. 😀 Om inte annat kan jag redan n
Nu har jag råkat köpa mig en cykel och lite sugen blir man ju på att vara med på den sista sträckan. Återstår bara att kolla upp lite med transport...och försöka planera om resten av veckans aktiviteter så det passar ihop. 😀 Om inte annat kan jag redan n
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 20:16Framme i Örebro efter en etapp med sol och medvind. Dessutom fint mottagande av Örebrocykliserna
Framme i Örebro efter en etapp med sol och medvind. Dessutom fint mottagande av Örebrocykliserna
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 20:29I dag var det klockrent soligt med vind och 18 härliga mil
I dag var det klockrent soligt med vind och 18 härliga mil
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 20:33Så klart du ska köra sista sträckan Elin
Så klart du ska köra sista sträckan Elin