Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 06:47Cyklade Malmö-Norrköping (80mil) i sommar med "pappers gps", det fungerade utmärkt 🙂
Behöver man verkligen GPS när man cyklar i grupp? Låter som överkurs i mina öron 😉
Cyklade Malmö-Norrköping (80mil) i sommar med "pappers gps", det fungerade utmärkt 🙂
Behöver man verkligen GPS när man cyklar i grupp? Låter som överkurs i mina öron 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 06:54Har man ansvar för en grupp på ca 15 man och inte har cyklat en väg tidigare är det enklare än att behöva tolka en karta, sedan har alla gruppledare samma waypoints och kan inte göra sina egna tolkningar. Det är tyvärr inte alltid vi har lokal guidning.
Har man ansvar för en grupp på ca 15 man och inte har cyklat en väg tidigare är det enklare än att behöva tolka en karta, sedan har alla gruppledare samma waypoints och kan inte göra sina egna tolkningar. Det är tyvärr inte alltid vi har lokal guidning.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 09:48Förra året skrev jag ut de kartor som ligger på www.rideofhope.se. Men efterhand som man blir svettig så funkar sådana kartor sämre och sämre.
Jag tycker det är rätt bra att ha koll på kartan själv även om man cyklar i en grupp. Sedan är det inte alla gu
Förra året skrev jag ut de kartor som ligger på http://www.rideofhope.se. Men efterhand som man blir svettig så funkar sådana kartor sämre och sämre.
Jag tycker det är rätt bra att ha koll på kartan själv även om man cyklar i en grupp. Sedan är det inte alla gu
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 19:13dyker upp och fotar lite startmingel i Lund!
dyker upp och fotar lite startmingel i Lund!
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 10:23Ha så kul! och håll kursen!
Ha så kul! och håll kursen!
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 23:17Leif // Var hamnade bilderna?
Leif // Var hamnade bilderna?
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 23:18Sov nu Andrew:-)
Sov nu Andrew:-)
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 17:23Halmstad - Göteborg regn hela dagen men vad gör det 🙂
Halmstad - Göteborg regn hela dagen men vad gör det 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 17:24Det var skönt med en dusch efter 5 timmar i regn 😉
Det var skönt med en dusch efter 5 timmar i regn 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 18:47Regnade det på er i snabbgruppen? Ni borde kört i vår mellangrupp istället, där var det inget regn 🙂
Regnade det på er i snabbgruppen? Ni borde kört i vår mellangrupp istället, där var det inget regn 🙂